|
Post by Jassu on Sept 3, 2013 17:15:03 GMT 3
Hei rakkaat shelyläiset!
Puut rupeaa jo punertamaan, joten on aika miettiä syksyn tulevia tapahtumia. Toivoisin, että ihan kaikki (hoitajat, hoitsuttomat, yksityisenomistajat, satunnaiset kävijät, kissat, kummit, kaimat...) vastaisivat tuohon mukavaan pikku kyselyyn, jonka tein tähän tämän viestin yläpuolelle. Voitte valita 5 mieluisinta vaihtoehtoa. Samalla voitte antaa tähän topiciin suullista palautetta siitä, millainen toiminta kiinnostaisi juuri sinua, sillä näen kyselyn jokaisesta kohdasta ainoastaan vastaajien määrät, en nimiä.
Hoitajille & yksityistenomistajille: Kuten osa varmaan huomasi, avasin vastikään syyskuun hoitajahaut. Tilannekatsausta ajatellen toivoisin teidän vastaavan seuraaviin kysymyksiin. Älkää kuitenkaan huoliko, en potki ketään pois hoitajalistoilta, vaikka olisikin vähän lomailemassa.. (:
1. Miltä hoitaminen maistuu? Onko inspis hukassa vai sauhuaako ideasampo?
2. Koetko tarvetta apuhoitajille?
3. Kaipaisitko jotain virkistystoimintaa? Onko hoitajien asemaan ja toimintaan parannusehdotuksia?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastailemaan vaivautuneille, ja mukavaa syksyn odotusta!
|
|
Ida
Full Member
?Jassu
|
Post by Ida on Sept 3, 2013 20:08:30 GMT 3
1.hyvältä maistuu... (Ehkä liiankin hyvältä -katsooepäilevänäympärilleen-) 2.Neip. 3. Juu. Musta olis kiva, jos tulis teemapäivä,valmennuksia ja hoito/ruokintamerkkejen suorittamista.
|
|
|
Post by Thea on Sept 3, 2013 21:23:48 GMT 3
1. Hoitaminen maistuis ja ideoita riittäis jos vaan aika antais myöten. Mut eipä voi mitään, taukoilen niin pitkään et saan kaikki kouluhommat tehdyks. 2. Jos ite haluat omalle yksäriponilles toisen hoitajan ni miks ei, oishan se kiva ettei Kiki ihan jää unohduksiin. 3. -
|
|
Elena
New Member
|
Post by Elena on Sept 4, 2013 14:38:56 GMT 3
1. kyllä maistuu :3 tässä yritän nyt näitä rästejä maksella pois alta 2. meitä on jo kaksi lukaa puunaamassa, että eiköhän me pärjätä ;D 3. eipä taida olla c:
|
|
|
Post by Inga-Stina on Sept 4, 2013 16:37:44 GMT 3
1. Inspiä yritän repiä jostain, eli ei nyt niin kamalasti inspaa.
2. En, Lokalla on jo 2 hoitajaa
3. Joku leiri / vaellus / teemapäivä ois mukava :3
|
|
|
Post by Fia on Sept 4, 2013 16:49:19 GMT 3
1. Keräilen inspistä, jatkan normaalisti ellen keksi hoitajahakujen ohella jotain
2. Ei mun puolesta kun alan toivon mukaan vähä heräilee
3. -
|
|
|
Post by Beata on Sept 6, 2013 21:48:00 GMT 3
1. Noäh joskus tulee random inspis, mut eiköhän tähän tasaseen tahtiin jatketa 2. Hetalle en hoitajaa ota mun poni förevö kukaan muu ei koske siihen paitsi hups se on tunneilla no ihan sama
|
|
Hilda
Full Member
|
Post by Hilda on Oct 15, 2013 14:38:42 GMT 3
Hiukka myöhässä vastailen, muttajoo..
1. Nyt pitkän tauon jälkeen oon ihan täpinöissäni, ja inspistä riittää. Toivottavasti tää kestää vähän pitempäänki.. :--DD 2. Lucaa puunaa jo kaksi, joten kaipa se riittää. 3. Jotain uutta, ja ennennäkemätönta olis kiva tehä (mulla ei sitte oo mitään hajua et mitä se vois olla, köh). Joku vaikeamman koulun vakkaritunti/valmennusryhmä olis mukava, ja olis kiva jos joku keksitty "tallin ulkopuolinen valmentaja" tulis pitämään jonkun valmennuksen tai pari. Siinä sais vähän jotai erilaisuutta tunteihin, koska aina kun esim. sä pidät tunnin, teet sen omalla tyylilläs ja oot se tuttu ja turvallinen Jassu, mut tän "vierailevan valmentajan" kanssa pääsisit vähän revittelee, jos se valkku oiski iha kauhee nipottaja : DD Toivottavasti tajusit jotain.. Ja just erilaisten hoitomerkkien suorittaminen olis aika jees. JA UUS YKSÄRIHAKU PYSTYYN! jooeiliittynytähänmutmullaoisykspiirrosheppatalliavailla..
|
|
Inkeri
Junior Member
|
Post by Inkeri on Oct 16, 2013 12:56:01 GMT 3
1. Miltä hoitaminen maistuu? Onko inspis hukassa vai sauhuaako ideasampo? - Aika hukassa on mun inspi D: Toivotaan että tulis takasin.
2. Koetko tarvetta apuhoitajille? - No tota, jos mun huima aktiivisuustaso Jassua häirittee nii saa Netelle hommaa toisenkin hoitajan, mutta emmätiiä, edelleenkin mua kyllä häirittis ehkä vähän, jos sillä ois kaks hoitajaa:DD
3. Kaipaisitko jotain virkistystoimintaa? Onko hoitajien asemaan ja toimintaan parannusehdotuksia? -
|
|