|
Post by Jassu on Sept 24, 2013 23:14:43 GMT 3
Huom! Jouduin nimeltämainitsemattomasta syystä muokkaamaan hoitajahaun tuloksia. Pahoittelut väärinkäsityksistä.
Aage - Venla Vinja - Pinja & Summer Roni - Odelie & Zachary Feitli - Janette Raffe - Kristel
Muistakaahan kirjoitella kuvaukset Vapaa sana -osion henkilökuvaustopiciin!
Onnea valituille!
|
|
|
Post by Shikoku on Sept 27, 2013 20:42:32 GMT 3
Moi olen siis shikoku ja olen luonteeltani hyvin aktiivinen ja väsymätön:D Omistan kaksi hevosta. Olen 16vuotias vr maailamassa. Rakastan ajoa hevosella sekä kovaa menoa muutenkin. Tykkään siivoilla tallia ja karsinoita jne. Ja ain valmis auttamaan nuorempiani. Olen syntynyt ranskassa ja muuttanut n.3 vuotiaana suomeen. Minulla on kylkien puoliväliin ulottuvat blondit hiukset ja silmäni ovat kirkkaan siniset. Yleensä minulla on meikkiä ja hiukseni ovat kiharalla olallani vapaana. olen aika kalpean näköinen:) Sitten minulla on virtuaalihevosten parissa suuri kokemus. Rakastan olla niiden kanssa. Piirtämistäkin rakastan mutta se on aika vaikeaa. Kirjoittelu on ihanaa kirjoittasin jotain hoitotarinaa joskus vaikka kuinka kauan. Osaan eläytyä niihin. Haluaisin Aagen siksi että sillä saisi ajaa joka on minusta hurjan mukavaa. Ja Aage on sellainen hevonen jota olen etsinyt hoitsuksi jo muutenkin. Se on minulle sopivan kokoinen ja sopivan luontoinen. Osaan käsitellä hyvin hevosia joten toivon että minut valittaisiin sen hoitajaksi. Jos saan aloittaa Aagen hoitamisen voin kirjoittaa pitkän hoitotarinan jolloin näette miten hoidan. Jos en mielestänne hoida hyvin voimme sopia minun lopettavan. Muuten piirtäisin mutta en omista tulostinta ja tietokoneella piirto on hankalaa. Tämä tuli vähän myöhäisesti mutta toivon saavani paikan muut eivät ole vielä huolineet:D Mutta kiitos jo etukäteen:)
|
|
|
Post by Jassu on Sept 27, 2013 21:45:36 GMT 3
Moi Shikoku!
Valitettavasti hoitajahaut päätettiin jo tiistaina, kuten aiemmasta viestistäni voikin huomata.
|
|