|
Post by Jassu on May 7, 2013 22:15:42 GMT 3
Heissan poppoo !Kevät etenee hurjaa vauhtia, mutta Shely makaa yhä koomassa. Pahoittelen kiireitäni, koulujutut vievät suurimman osan ajasta, enkä ehdi koodata saati piirrellä juuri lainkaan... Ohessa on kysely tulevan kesän toiminnasta. Huom! Myös hoitohevosettomat saavat vastata kyselyyn! Olin vastausvaihtoehtojen suhteen todella epäluova, joten arvostaisin, jos antaisitte vielä sanallista palautetta ja mietteitä tämänhetkisestä tilanteestanne tähän topiciin :--D Voitte valita kyselyssä max. 4 parasta vaihtoehtoa, ja valintoja voi muuttaa vielä jälkikäteen. 3. kysymykseen toivoisin kaikkien vastaavan, hoitajahauista on tullut paljon kyselyjä yksityisviesteillä, ja olisi hienoa saada kartoitettua kaikkien jatkamistilanne sekä mahdolliset tarpeet kakkoshoitajille! Lisäksi vastatkaa seuraaviin kysymyksiin:1. Miltä hoitaminen tuntuu tällä hetkellä? Onko merkintöjen tekeminen pakkopullaa, vai luistaako inspis? 2. Vastaa ylläolevaan kyselyyn. Mitä odotat kesältä hoitajana? Oletko tyytyväinen nykyiseen toimintamalliin (satunnaisia tapahtumia silloin tällöin) vai haluaisitko kokea jotain aivan uutta ja uniikkia? Myös ehdotuksia saa antaa!!3. Aiotko näillä näkymin jatkaa hoitotaipalettanne? Entä koetko kenties tarvetta 2. hoitajalle? Rentoa kevään jatkoa! - pääjehu
|
|
|
Post by Thea on May 7, 2013 23:12:53 GMT 3
1. Yllättävästi kävi niin, että ku Linaa aloin hoidella, kasvoikin inspis Kikin suhteen. Tarinoita kyllä syntyy ja inspaa olla mukana kaikessa toiminnassa ja kehittelemässä uutta. Nyt 'vähän' koulukiireet tekee uupumuksen ja vie kaiken ajan, mutta tätä ruljanssia kestää enää about kaks viikkoo. Sit on taas energiaa ja aikaa! 2. Kesältä mä odotan tosi kesätunnelmaisia tarinoita ja tapahtumia, ehkä eräs romanssikin sais pientä lisäkipinää kesän mittaan. Sellaset teemaratsastukset tms. kuulostaa mun mielessä ihan hyvältä, vaikkakin onkin kehittelemätön idea. Ainii ja ne tarinakisat ois kivat, pääsis theakin ekan kerran kokeilemaan. Jassun suunnilta toivoisin enemmän tarinoita, niitä on hurjan mukava lukee -ja kiva kun tallin pääkin vaikuttaa tallin tapahtumiin. //päivittelen kun ja jos mieleen tulee toteuttamisen arvosia ideoita 3. Aion jatkaa hoitamista molempien ponien osalta. Enkä usko, että Kikille toista hoitajaa tarvitsee, ja Linan kanssahan meitä on jo kaks: mä ja beata.
|
|
|
Post by Inga-Stina on May 8, 2013 7:33:40 GMT 3
1. Miltä hoitaminen tuntuu tällä hetkellä? Onko merkintöjen tekeminen pakkopullaa, vai luistaako inspis? Piirtäminen inspaa itse asiassa aika hyvin, mutta kirjoittaminen ei inspaa paljoa, ainankaan tällä hetkellä. 2. Vastaa ylläolevaan kyselyyn. Mitä odotat kesältä hoitajana? Oletko tyytyväinen nykyiseen toimintamalliin (satunnaisia tapahtumia silloin tällöin) vai haluaisitko kokea jotain aivan uutta ja uniikkia? Myös ehdotuksia saa antaa!! Ehdottomasti leiri! Ja eihän mulla muita toiveita ollutkaan. Paitsi joku vaellus? (: 3. Aiotko näillä näkymin jatkaa hoitotaipalettanne? Entä koetko kenties tarvetta 2. hoitajalle? Jatkan ehdottomasti Lokan kanssa. Ja 2. hoitajaa ei taida tarvitakkaan, sillä Lokallahan on jo ennestään 2 hoitajaa - mie ja Petter.
|
|
Emma
Full Member
(c) Jassu
|
Post by Emma on May 8, 2013 14:10:11 GMT 3
1. Tällä hetkellä aivot ja inspis on jääny johonki piiloon (okeiokei inksu ei mulla oo niitä aivoja), kuten varmaa osa on huomannu... Palailen hitaasti mutta varmasti ! :3
2. Jotaki teemajuttuja, ja leiri ehdottomasti ! Theaa komppailen, joku romanssinpoikanen olis kanssa kiva (;
3. Aion, enkä usko että olis tarvetta kakkoshoitajalle. :--)
|
|
|
Post by Beata on May 8, 2013 15:03:56 GMT 3
1. No, mun ylipäätään kaikki tekeminen on sitä luokkaa ettei huvita, ei kiinnosta, ei jaksa vaivautua, mutta eiköhän tästä kesän myötä palaudu myös hoitamisinto. 2. Hmm, tunteja ehkä voisi olla aktiivisemmin, se nyt ei tokikaan päämörön vika ole ettei hoitajat tunteja pidä, mutta joo. Erikoisempia tapahtumia on ihan hyvillä väleillä, ehtii melkeen maksaa edellisetkin ennen uusia :'D 3. Ei mua täältä niin helposti olla häätämässä > eli molemmat tammat pysyy täällä, enkä Hetalle aio hoitajaa ottaa.
|
|
Elena
New Member
|
Post by Elena on May 8, 2013 16:20:49 GMT 3
1. Inspistä riittää kyllä, aikaa ei niinkään paljon. viikko tai kaksi, niin eiköhän ne kiireet siitä helpotu! 2. Nyt ei päähän tule minkäännäköisiä ehdotuksia, mutta joku leiri/tapahtuma/joku muu riehunta kesällä vois olla kiva 3. Muahahahahaaa, mä en oo lähös minnekään c: ja taidetaan Lukan kanssa pärjätä ilman kakkoshoitajaa
|
|
|
Post by Fia on May 8, 2013 20:09:41 GMT 3
1. Inspistä on, ajanpuute vaan vaivaa. Ei siitä kuitenkaan huolta, kyllä mä vielä täältä kuopista nousen.
2. Oon ihan tyytyväinen tähän nykyiseen, omaa tänhetkistä aktiivisuutta miettien en painosta mitään tunteja tai tapahtumia lisäilemään, good with this...
3. Totta kai jatkan sekä Heran että Tevin kanssa. Kakkoshoitajia ei mun puolesta tarvii.
|
|
|
Post by Meeba on May 8, 2013 21:24:16 GMT 3
1. Miltä hoitaminen tuntuu tällä hetkellä? Onko merkintöjen tekeminen pakkopullaa, vai luistaako inspis?
Inspaa itse asiassa aika paljonki, mutta tän loppukevään hommat mitä pitää tehä vie vapaa-ajan, mun pitää nyt vapaapäivinäki hoidella näitä kurasia koulun hommia.. :/ Eli ajanpuute on tosiaan mun ongelma.
2. Vastaa ylläolevaan kyselyyn. Mitä odotat kesältä hoitajana? Oletko tyytyväinen nykyiseen toimintamalliin (satunnaisia tapahtumia silloin tällöin) vai haluaisitko kokea jotain aivan uutta ja uniikkia? Myös ehdotuksia saa antaa!
Olen tyytyväinen nykyiseen toimintaan tallilla, itse en ole kerennyt nyt kevään aikana ilmottautua mukaan tunneille, tapahtumia on mun mielestä tullut hyvin välein, eli ei ihan putkeen vaan just sopivin ajoin, enkä menis niitä lisäilemään.
3. Aiotko näillä näkymin jatkaa hoitotaipalettanne? Entä koetko kenties tarvetta 2. hoitajalle?
Mä saan mielestäni ihan kivoja tarinoita aikaan, vaikka oon ollut super epäaktiivinen viime aikoina. Kesä lähestyy ja uskosin että mulla on enemmän kirjotella tarinoita sitten kun on koulut loppuneet. Eli jatkan Danan kanssa, enkä välttämättä pidä tarpeellisena toisen hoitajan hankkimista näillä näkymin (:
|
|
Jemiina
Full Member
(c) Jassu
|
Post by Jemiina on May 9, 2013 12:55:46 GMT 3
1. Tätä tämä on tää ysin kevät... ^^ Inspistä löytyy ja kehittelen tarinoita päässäni, mutta aikaa kirjoittamiselle on aika vähän. Kesällä olisi muuten aikaa, mutta nyt olisi tiedossa kesätöitäkin koko kesän ajaksi. Tarinoita tulee siis väh. kerran kuussa, mutta yritän venkslata aikaa enemmänkin 2. Leiriä kaipailtaisiin täältäkin suunnalta ^^ Myös tallinsisäiset kilpailut tarinapainotteisena ymym olisivat kivoja 3. Aion jatkaa ja niin aikoo Petterkin. Kakkoshoitajille ei ole tarvetta kun Fia auttelee Tevin kanssa ja Inga-Stina Lokan kanssa
|
|
|
Post by Odelie on May 9, 2013 13:43:47 GMT 3
1. Miltä hoitaminen tuntuu tällä hetkellä? Onko merkintöjen tekeminen pakkopullaa, vai luistaako inspis?
Hoitaminen ei tunnu pakkopullalta, mutta ei se inspiskään luista oikein mihinkään suuntaan. Vähän sellainen juminen olo, tuntuu että oisin jumissa Ronin kanssa, mutta oon kyllä päättänyt nostaa jalkani haudasta ja vaikka suunnitella valmiiksi kaikkea kivaa Ronin kanssa. Työt, mies ja koti vie vähän aikaa tällä hetkellä, varsinkin kun herra osaa olla lapsellisempi kuin meikäläisen pikkuveli, mutta mutta.
2. Vastaa ylläolevaan kyselyyn. Mitä odotat kesältä hoitajana? Oletko tyytyväinen nykyiseen toimintamalliin vai haluaisitko kokea jotain aivan uutta ja uniikkia? Myös ehdotuksia saa antaa!!
Kaipaisin ehkä sellasta mahdollisuutta päästä Ronin kanssa harjottelemaan "tulevaa uraa." Mutta ylipäätään Jassun pitämät tunnit ois bueno, ei ehkä leiriä mutta kurssit ois mielenkiintosia, tarinapainotteiset tallinsisäset kilpailut tai jotain sellasta, missä olisi mahdollisuus kehittyä hoitohevosensa kanssa.
3. Aiotko näillä näkymin jatkaa hoitotaipalettanne? Entä koetko kenties tarvetta 2. hoitajalle?
Aion ehdottomasti jatkaa hoitamista. Roni on niin täydellinen, etten osaisi siitä luopua ikinä. En kuitenkaan usko, että kun Ronin kanssa pääsen taas vauhtiin, että kakkoshoitajalle olisi tarvetta, tarviin vielä hieman aikaa löytää tasapainoinen inspiraatio (:
|
|
Inkeri
Junior Member
|
Post by Inkeri on May 12, 2013 14:01:00 GMT 3
- Mä oon jumissa satojenmiljoonien rästien vuoriston keskellä, enkä tiiä mistä pitäs alottaa, joten vähän jäässä on inspi. Mutta ehkä tää tästä, jos mun aivot (joojoo emma ei mullakaa oo aivoja tiiän) sulais tässä kesää kohti mentäessä:)
2. Vastaa ylläolevaan kyselyyn. Mitä odotat kesältä hoitajana? Oletko tyytyväinen nykyiseen toimintamalliin (satunnaisia tapahtumia silloin tällöin) vai haluaisitko kokea jotain aivan uutta ja uniikkia? Myös ehdotuksia saa antaa!!
- Ihan tyytyväinen oon nykyiseen toimintaan, eikä mulla nyt riitä luovuus keksimään mitään erikoista ja järisyttävää:D Joku leiri/vaellus/kurssi olis kyllä kesäksi kiva.
- Äää. Apua. No kyllä mä nyt ainakin aion jatkaa, mutta kakkoshoitajasta en tiiä.. Kun mä en haluis Netteä kuitenkaan jakaa kenenkään kanssa mutta tää mun aktiivisuus nyt on vähän mitä on.. Mutta ehkä me nyt ainakin toistaiseksi selvitään ilman apukäsiä. :) Ellei Jassulla oo mitään sitä vastaan?:D
|
|
Pinja
Junior Member
|
Post by Pinja on May 19, 2013 17:06:10 GMT 3
1. Minulla riittää inspistä kyllä merkintöihin. Tämä ei lähinnäkään ole ollut ongelma, vaan koulu ja suurin suuuuurin osin myös se, että palvelin ei suostu lataamaan sivuja melkeempä joka kerta kun yritän hoitomerkintöjä kirjoittaa. (jos joku tietää ratkaisun, saa kertoa). 2. Toivoisin enemmän "oikeita tunteja" esim. este- ja koulutunnit. Maasto- ja leikkitunnit saisivat jäädä esim. jouluun, kesäloman alkuun jne. Haluaisin myös, että leirit jäisivät kesään. Silloin niitä jotenkin odottaisi enemmän, kuin nyt kun leirejä on myös muilla vuodenajoilla. 3. Minun puolestani voisin jatkaa, mutta 2. hoitaja olisi todella helpottava apu. Minä suostun ainakin jakamaan Vinjan jonkun toisenkin innokkaan kanssa.
|
|
|
Post by Thea on May 21, 2013 16:07:52 GMT 3
Pohdiskelin tässä Linan hoitamista ja mun aktiivisuutta sen suhteen, joten Beata: en laita kyl ollenkaa pahaks, jos haluut tammavauvalles lisäks/mun sijaan toisen aktiivisemman hoitelijan. Vaikka kesä tuleeki ja on enemmän aikaa ni silti, enemmän tuo Kiki nyt taas alko inspaamaa ja sen päivyri tuntuu saavan enemmän täytettä. Voin toki jatkaa Linan hoitamista ja vaikka yksinkin, mutta kamalan ahkeraa se ei tule olemaan.
|
|
|
Post by Beata on May 21, 2013 16:18:05 GMT 3
Thea, pöh, ei sillä nyt niin väliä ole vaikkei olisikaan aktiivinen (köh itellä hetan parin hooämmän välissä melkee neljä kuukautta) kun nyt itse asiassa tästä päivästä eteenpäin tamma ikääntyy kuitenkin reaalisti, niin ei sillä nyt niin väliä, eikä nyt nuorelle hevoselle kolmea ihmistä 8)
|
|
Ida
Full Member
?Jassu
|
Post by Ida on Jun 6, 2013 18:24:45 GMT 3
1. Kivalta tuntuu:D 2.odotan uusia erikoisjuttuja ja aiheita. Leirejä ja kilpailuita. Kesäaiheisia tarinoita luvassa varmasti onkin. 3. En usko näillä näkyvin. Aika myöhään kirjoitin tämän, mutta toivottavasti auttaa tämä lyhyt vastaus:D
|
|