HOITAJAHAUT - MAALISKUU 2013Moips! Täällä hoitajanpestiä havittelee taas Fia, joka varmaan Shelyesissä suhteellisen hyvin tunnetaankin. Oon siis ennestään tilastotamma Heran hoitaja, mutta koska Shely on todella upea talli, haluan aktivoitua täällä ja saada lisää inspistä. Heraa en otteestani päästä, mutta koska yrittäisin olla ainakin asteen reippahampi, mä toivoisin lisäpotkua tähän hoitamiseen. Yrittäisin pärjätä kahden hevosen hoitajana mahdollisimman hyvin ja hoitaa niitä tasapuolisesti, mutta tottakai uus hoitohevonen saisi alkuun vähän enemmän lisähuomiota... (:
Fia, se vanha juttu, hassu tuttuTää sama hörhäle tänne hoitajahakuihin taas tunkee, mutten pystynyt pitämään itseäni kurissa tällaisen tilaisuuden saavuttua. Mähän oon siis ihan tavallinen hevostyttö tavallisine tapoineni, kera kummallisen huumorintajun ja omalaatuisen tyylin. 18-vee, iältäni niinsanottu
nuori nainen, mutta mieleltäni ikuinen pikkulapsi. Tuttujen seurassa mukava, ystävällinen ja hauska, mutta erittäin läheisille saatan suuttua helpommin. En kuitenkaan koskaan oo ollut pitkävihainen. Tuntemattomille saatetaan kaverien seurassa moikkailla ja naurukohtaukset sun muut ovat mun arkipäivää, mutta persoonallisuutta ei ainakaan puutu. Suuttumiset on harvassa, ja yleisilmeeltäni olen mukava ja ihan tutustumisen arvoinen tyyppi, huumorintajua ja jonkinlaista älliä löytyy, plus tietenkin erittäin paljon tempperamenttia, itsepäisyyttä ja rautahermoisuutta. Varsinkin hevosten kanssa osaan olla tiukkana.
Eihän sitä Fian elämäntarinaa kuitenkaan tässä ruveta raapustamaan, mutta ei tätä osaa silti ihan näin vajaaksi omalta osaltani jätetä. Tässä siis mun esittely, porukkasivulta napattu.
Fia on kohta 18-vuotta täyttävä tyttö, jolta ei tempperamenttia puutu. Fia omaa pitkänhuiskeat, tummanruskeat hiukset, vaalean ihon sekä siniset silmät. Pituutta on kertynyt 160-senttiä. Fia on hevosten seurassa tomera, ja hän pärjää sekä helppojen että vaikeidenkin ratsastettavien kanssa. Fiaan on helppo tutustua, ja tytöllä onkin halua ystävystyä useiden kanssa. Fia on hyvä kuuntelija ja piristäjä huumorintajulla varustettuna, ja kun tyttöön oppii tutustumaan, ei pieni herjakaan pahaa tee.
Tevi, unelma vihdoin eteen tuliApua. Mä en voinut uteliaisuudeltani pitää näppejä erossa tästä hausta, kun tajusin että Tevi hakee hoitajaa! Ihan kamala aivopieru varmaan oli tänne tunkea, mutta... Yksityishevonen, mahtavaa. Tevihän on ihan täysi kymppi sille, mitä mä oon Heran rinnalle toivonut. Koska aikaa ei ole joka päivä kirjoittaa kilometrin pituisia tarinoita, olisi mukava itse pitää aina mielessä, että Jemiina-omistaja kyllä huolehtii ponista - sen takia yksityinen hevonen olisi todella mukava lisäys mun arkeen. Tevi on sopivan tempperamenttinen ja mukava poni, jonka kanssa pääsisi etenemään niin esteillä kuin koulussakin. Sen kanssa voisi tietyissä rajoissa harrastella ja viettää mukavia päiviä, eikä tekemistä puuttuisi. Tevissä on omat kivat ässänsä hihassa ja pilkkeensä silmäkulmassa, joka sai mut vakuuttumaan. Haastetta ja omia metkuja löytyy, joten hoitotarinoista ei tulisi tylsiä, ja intoa tapahtumapiirroksiinkaan ei jäisi uupumaan. Yksinkertaisesti koko neffi on ihan uskomaton, en mäkään voisi sanoin kuvailla sen hoitajuutta.
Shelyes, upea talli täynnä upeaa porukkaaMitä tässä nyt enää turisemaan, miksi juuri Shelyes! Täällä on kaikkea mitä voi vain piirrostallilta toivoa, enkä mä kyllä peruisi mitään siitä ajasta, mitä oon täällä viettänyt. Heran hoitajaksi pääseminen oli yksinkertaisesti oikeaa iloa, enkä lähtis täältä vaikka pakotettaisiin. Nykyään mulla on vähemmän virtuaalitalleja, jossa pitäisi kaiken maailman maksut maksaa ja hoidot hoitaa, ja voisin keskittyä hyvin juuri Shelyyn. Tää on paikka, jonne karata arjen ikävyyksiltä, jossa on tunnelma katossa ja meininki täydessä. Kaikki viihtyy ja osallistuu, täällä on sitäpaitsi riittävästi toimintaa ja kaikilla on mukavaa, vaikka välillä elettäisiin hiljaiseloakin. Tiivis porukka ja mahtava yhteishenki, persoonallistakin persoonallisemmat hevoset ja innokaat tulokkaat.
Miksi minut pitäisi valita? Olen...~ suhteellisen aktiivinen
~ luotettava
~ pitkäaikainen
~ todellisuuden rajoissa hoitava
~ muut huomioon ottava
~ aina uutta keksivä
~
yksityishevosen huomioiva
~ osaava ja erittäin päättäväinen
~ uutta nopeasti oppiva
Vielä jotain...?Tarinanäytöt:
Heran päiväkirjaLisätietoa:
Tarkennusta henkilöistä+ Mä myönnän rehellisesti, että kun piirustustaidon jako osui kohdalleni, seikkailin jossain ihan muualla. Käykööt tämä pieneksi piirustusnäytöksi, piirtopöytäni on hukassa enkä osaa piirrellä koneella muutenkaan yhtään, mutta... c:
____________________________________________________________________________Loppupörinät, mitäs tässä vielä... Tarinanäytöt löytyvät tosiaan hieman alaspäin selaamalla tuolta Heran päikystä, tarkempaa tietoa minusta
Tarkennusta henkilöistä-topicista ja hieman kiireessä tekemäni tietokonepiirustus löytyy tuosta ylhäältä. Jos oppisin siirtämään kuvat koneelle kameralta hieman kätevämmin, piirustuksia tulisi varmaan usein näkymään. Mun taidot on vähän hakusessa, mutta toivottavasti muidenkin mielestä tärkeintä on, että nauttii tekemästään. (: Suoraan paperille kyllä osaan piirtää paremmin kuin tietokoneella.
Hain yksinomaan Teville, koska ruuna inspaa enemmän kuin paljon, ja se on muutenkin niin mahtava, etten mä sanoja keksi... Joko pääsen Tevin hoitajaksi tai en pääse, pitkän pohdinnan jälkeen kun tänne itseni naputtelin, päätin, että se on Tevi, enkä muita hoitohevosekseni toivo. (:
Mä halusin tehdä tästä hoitohakemuksesta tällä kertaa vielä paremman ja panostetumman, koska nyt on paljon uusia kasvoja ja hyviä hakijoita mukana. Omat mahikseni päästä mahtavan Tevin hoitajaksi ovat pienet, mutta aina on toivoa, ja ainakin panostin. Mä jään tänne innolla odottelemaan, ketä uusia hoitajia tänne pääsee, ja erittäin paljon sitä, kenet Jemiina Tevin hoitajaksi nappaa. (: Oon sanani sanonut, toivotaan parasta. Aktiivisuuden kannalta yritän edelleen parannella, mutta loppujen lopuksi uskon hoitelevani melko tasaisesti ja nousevani täältä kuopista. Nyt vaan peukut pystyyn ja sormet ja varpaat ristiin!
- Fia