|
Post by Jassu on Oct 6, 2012 20:33:33 GMT 3
Pihattotallin valmistuessa piakkoin talliin haetaan jälleen uutta verta! Shelyes majoittaa tällä kertaa 4-5 uutta yksityishevosta. Riippuen otuksen koosta tämä pääsee asustelemaan joko isoon talliin tai pihattotalliin. Haku sulkeutuu arviolta marraskuun alussa.** Hakemusvaatimukset - Lue !# Yksityishevosella on oltava jo valmiina ainakin yksi kuva, mistä voin leikata koristekuvan sivuille (katso esimerkkejä muilta shelyn hevosilta). Laiska-Jassu ei ala varta vasten piirtämään kenellekään mitään. # Haku on auki ainoastaan tammoille ja ruunille, sillä oritalli on täynnä. # Yksityisen omistajan on oltava jotakuinkin perillä Shelyesin ja foorumin säännöistä - ei silti hätää, me ei purra vaikka tulisikin jotain kysyttävää (: # Yksityisen omistajan on oltava suhteellisen aktiivinen ainakin aluksi - en tahdo talliin tyhjänpanttina seisoskelevia tarhamöllöjä. Yksityisen omistajalla on silti myöhemmin valtuudet tehdä foorumille hoitajahaku, jos siltä tuntuu. # Haemme lähinnä ponikokoisia otuksia tai pieniä (~ alle 155cm) hevosia, sillä Shelyes on ponitalli Haku on auki, hakemus on vapaa, mutta olisi kiva, jos kertoisit jotain itsestäsi, ja miksi juuri sinun ponisi pitäisi muuttaa talliin asumaan, ja toki muutakin saa kertoa, mitä nyt ikinä mieleen juolahtaakaan. Muista linkittää ponin sivut !!
|
|
Jiri
New Member
|
Post by Jiri on Oct 6, 2012 21:44:38 GMT 3
Hellurei ja hellät tunteet! Odottelinkin jo tätä hakua päästäkseni hakemaan paikkaa shetlanninponilleni Bellalle. Bellahan on tuollainen aika lailla normaali poninpulla; todella suloinen ulkonäöltään mutta ulkonäkö pettää, kun sisältä paljastuu pippurinen nirppanokka. Ei sillä, ettei tamma osaisi olla kuin koiranpentu, mutta sitä puolta itsestään mustuainen ei mielellään näytä. Beltsulla on nyt vielä vain varsakuva, mutta sille on tulossa aikuisrakenne kunhan piirtäjä kerkeää sen piirtää. Bellan pienuuden (ja ravisuvun) takia ei Jiri voi sillä ratsastaa ja hoitaa täten ajamispuolen. Mahdollinen tuleva hoitaja saisi sitten viedä shetua eteenpäin selästä käsin ja hoitaa sen puolen tamman liikunnasta. Jiri on vaaleat, blondit hiukset omaava suklaasilmä, jonka isä ohjastaa isompiakin hevosia ja on toiminut alalla kymmeniä vuosia. Jiri on suomalainen, joka asuu osittain Norjassa. Norjan kieli ei ole niitä pojan vahvimpia aineita ja yrittää sönkätä kaiken suomeksi tai englanniksi, joka on sujuvaa. Osaahan poika nyt jotakin norjaa, mutta todella vähän. Jiri on osaavaa, 17 vuotias, tulevaisuudessa toivon mukaan kengittäjäksi valmistuu. Ei ole kovin pitkä, koska vieläkin se lopullinen kasvupyrähdys edessä (nyt n. 170 cm), ainakin niin itse väittää. Jiri on sosiaalinen poitsu ja oikea naistennaurattaja, myöskin aikamoinen yllytyshullu. Me ollaan yhdessä oikein sopiva pari tänne, ei olla liian isoja eikä kuitenkaan pieniäkään. Pyrin kirjoittamaan aktiivisesti tarinaa, mutta hoitajan tarvitsisin avukseni koska minulla on kuitenkin Ruolampi hoidettavanani ja muut yksärit + hoitsu. Kokeilen Bellallekin sitten hieman erilaista kirjoitustyyliä (enemmän päiväkirjatyylistä) sävyttäen tarinoitani ainakin toivottavasti kuvilla. Bella ja Jiri toisivat vaihtelua Shelyn tasaiseen elämänmenoon kun ovat tällainen hieman rämäpääkaksikko talliin astuu. Suomalaisena en osaa enempää itseäni kehua, mutta näyttöjä täältä ja täältä sivuilta 8-10. Kiitos ja onnea muille! :)
|
|
|
Post by iida on Oct 7, 2012 9:48:27 GMT 3
Hei vaan! Päätin nyt sitten yrittää saada talli paikka ikiomalle Inky II:lle, koska hoitajaksi en päässyt... Ja miksi juuri Shelyes? No siis halooo, aivan ihania kuvia, kauniit persoonalliset hevoset, aktiivinen porukka ja päivitys. Minä, Ida: Olen 14-vuotias hevos-tyttö Pohjanmaalta. Olen harrastanut ratsastusta 6 vuotta. Luonteeltani olen sosiaalinen, iloinen, helposti innostuva jne. Omistan blondin hiukset ja siniset silmät. Perus kokosen kropan, jja olen 154cm pitkä. Pidän todella paljon piirtämisestä, jonka takia minulla lojuu paljon värittämättömiä kuvia, joka puolella huoneessani. Mutta miksi juuri minä ja Inkku?: Yritämme aina parhaamme, puollustamme kavereitamme, olemme aktiivisia(ainakin minä), luotettavia. Inkku toimisi hyvin tunneilla(ainakin kokeneilla ratsastajilla), ja itse hoitaisin tai ratsastaisin ainakin kaksi kertaa viikossa, jos aikaa on niin enemmän. Osallistuisin Shelyesin toimintaan. Kuva näyttö: ^^Inky ja minä laukkaamassa pitkin hiekkatietä... Teksti näyttö: Otin tamman ulos karsinasta ja lähdin taluttamaan sitä kohti pesuboxia. Kun se osui tamman silmään, se jäykistyi, korvat höristelivät sitä kohti ja sitten teki täys pysähdyksen eikä meinannut liikkua. Kävelin pariaskelta Fellan luota eteenpäin, ja käänsin sille selän. Odottelin ja odottelin. Pian riimunnaru löystyi ja kuulin pari askelta, kuinka se tuli minua kohti. Sitten lähdin kävelemään ja Fella seurasi minua taas pariaskelta. Kunnes se pysähtyi taas! Tein saman tempun ja menin itse sen eteen ja taas odottelin, jotta se tulisi taas eteenpäin. Ja hetken odoteltuani se käveli taas viereeni. Päätin, että kävelisimme pesuboxin ohi niin monta kertaa kunnes Fella kävelisi sen ohi ongelmitta. Joten kun olimme sen boxin kohdalla, kävelimme vain sen ohi ja jatkoimme vähän eteenpäin kunnes käänsin ponin ja lähdimme takaisin vesaria kohti. Taas se käveli hetken matkaa vierelläni, ennen kuin pysähtyi ja kurkisteli pää korkealla pesuboxia kohti. Kävelin sen eteen ja jäin odottamaan. Pian se seurasi minua. Vesarin kohdalla käänsin sen sinne päin, mutta tamma pysähtyi, käänsin sille selkäni ja jäin odottamaan kunnes se tulisi perässäni sinne sisälle. Enkä voinut uskoa, Fella tuli perässäni sinne hetken odoteltuaan jos sieltä tulisi joku kammotus. Olin todella ylpeä hoidokistani! Taputtelin tammaa ja halasin sitä pitkään, mutta päätin että paras palkinto olisi jättää se sen omaan karsinaan, joten hetken kun tamma oli saanut haistella sitä paikkaa lähdin viemään sitä takaisin sen omaan karsinaan. Katselin tammaa hetken ennenkuin lähdin tallitupaa kohti. Otin tavarani ja lähdin kotiin. Hevoseni, Inky IIinkyjaiida.weebly.com/: on kiltti, Lewitzer poni, jolta löytyy säkäkorkeutta semmoset 142cm. Inky on yleisesti helppo hallittava, ainut huonopuoli on se että tamman on helposti kuumenevaa sorttia esteillä, mutta hyppää kylläkin hyvin osaavalla ihmisellä...Tamma soveltuu muuten hyvin tunneille, jonne päästän sen mielelläni tekemään töitä. Hoitajankin saattaisin haluta sille, mutta hoidan sitä myös itse mielelläni, joten en vain tyrkkää sitä heti jollekin muulle. Inki on hauskan värinen ja saa katseita vastaan tulevilta ihmisiltä maastossa. Tästä ei tullut kovin pitkä...mutta toivottavasti tälläkertaa onnistaisi... Ja onnea muillekin hakioille...
|
|
|
Post by Beata on Oct 7, 2012 12:20:34 GMT 3
Terveppä terve! Ojj, tallipaikkoja vapaana Shelyesistä! No, Heta kyllä kaipailikin tallipaikkaa. Vuonohevostamma Heta, viralliselta nimeltään Danseren Skjønnhet Tor, on joskus turhankin rauhallinen otus. Useimmiten tamma löytyy karsinan tai tarhan nurkasta möllöttämästä korvat luimussa. Hevosseurassa tamma kuitenkin leikkii innoissaan muiden kanssa ja antaa muiden syödä kanssaan samasta heinäkasasta. Kouluvääntö ei ole tamman juttu, mutta esteillä löytyy kapasiteettia ja vähän liikaakin vauhtia. Maastoiluunkin Heta on oikein kiva kaveri ja jos ratsastus tympii, voi tamman valjastaa myös kärryjen eteen ja lähteä ajelemaan. Beata on norjalaissyntyinen, lapsuutensa Suomessa viettänyt ja vasta vähän aikaa sitten takaisin Norjaan muuttanut 13-vuotias tyttö. Mustahiuksinen neitokainen on venähtänyt yllättäen pituutta huimeen 163 sentin mittaan. Hoikka tyttö omaa kauniit, syvänvihreät silmät ja hymykuopat. Hän on sosiaalinen ja tutustuu helposti uusiin ihmisiin ja eläimiin. Ratsastustaustaa löytyy polvenkorkuisesta asti, kiitos äitin silloisen vuonohevossiittolan. Vain pari vuotta Beatan syntymän jälkeen äiti menehtyi ratsastusonnettomuudessa, jolloin siittola myytiin ja perhe muutti isän työn perässä Suomeen. Beata on omistanut Hetan teoriassa syntymästään saakka, sillä siittolassa syntyi samana päivänä hiirakko vuonohevostamma. Beata ja Heta ovat oppineet lähes kaiken toisiltaan, toki alkeet Beata opetteli vanhemmilla ratsuilla ja kokeneemmat ihmiset opettivat perusasiat Hetalle. Shelyesiin parivaljakko sopisi värittämään tallin arkea vähän lisää, sillä pari keksii usein kaikenlaista, joskus myös ei-niin-turvallista riehumista. Mutta minkäs sille voi, kun kumpikin tuntee toisensa läpikotaisin ja luottaa toiseen. Kyllä kaksikko osaa käyttäytyäkin ja osallistua jopa ah, niin tylsille kouluratsastustunneille. Heta tulee toimeen kaikenlaisten hevosten kanssa, mutta ei ole mikään ihme, jos ensimmäisinä aamuina tallityöntekijä joutuu pyytämään Beataa apuun, jotta tamma saadaan ulos karsinasta. Heta voisi joskus myös tehdä joitakin tunteja, sillä tamman kiireinen omistaja ei varmastikaan ehtisi päivittäin tallille, joten tunnilla käyminen olisi ponille ja omistajalle etu. Shelyesistä tahtoisin Hetalle tallipaikan, koska... ...Jassu. Todella mukavanoloinen ihminen, piirtää ihan hullun hyvin ja on aktiivinen. ...sijainti. Moniko virtuaalitalli on jossain Norjan puskissa? ...tallihenki. Porukka täällä on ihan huippua ja joukkio on tarpeeksi pieni, joten kaikki uskaltavat jutella kaikkien kanssa ym. ...piirrustukset. Ihan huikeita ♥ ... aktiivisuus. Joka välissä on tunteja ja muita tapahtumia, ehdottomasti plussaa tästä. In riöl laif täältä ruudun takaa löytyypi supisuomalainen 13-v tyttö nörtti, joka on ratsastanut pienestä pitäen. Äikännumero oli viime todistuksessa 10 ja hoitokokemusta löytyy kuuden vuoden ajalta (herrajumala niin paljon o.O). Olen pitkäaikainen ja aktiivinen. Vuonohevosista löytyy paljon riöllaif-kokemusta, vaikkei virtuaalista änveehoota olekkaan koskaan hoitsuna tai omana ollut. Pyrkisin päivittelemään Hetan päiväkirjaa usein ja vuoroin tarinoilla ja kuvilla. Mikään mestaripiirtäjä en todellakaan ole, mutta yritän pyrkiä Inkerin tasolle (tosin siinä kestää kau-an). Mikäli tarinanäyttöjä kaipaatte, niitä saapi lukea Noran päikystä, Alisan päiväkirjasta ja Pellan hoitokirjasta (sivut 10 & 11), kaikissa kirjoitettuna nimellä Selena tai Selma. Kuvanäyttöjä, niin, edellämainituissa päiväkirjoissa sekä Hetan sivulta löytyypi tamman pääkuva. Hyvää syksyn jatkoa kaikille!Beata & Heta
|
|
Kairan
Junior Member
|
Post by Kairan on Oct 8, 2012 23:26:26 GMT 3
Päivää talliin!Päästäisiinkö mukaan? Olen Kairan, ja olen tässä tekemässä paluumuuttoa virtuaalimaailmaan jäätyäni taukoilemaan pari vuotta sitten. Koska pelkkä kilpailu (arvontamenetelmin) ei tunnu mieleiseltä, päätin lähteä tässä alussa ihan ns. puskahevospuolelle, ja aloittaa tällaisella projektimaisella tarinahepolla, jonka kehityksestä saa hyvin tarinoitua. Ja koska hommaan olisi kiva saada mukaan myös sosiaalinen puoli, haluaisin majoittaa hevosen muualle kuin omalle tallille. Aktiivisuuskin pysyisi näin yllä paremmin ja turhan pitkien taukojen houkutus ei olisi niin voimakas. Pidän piirtämisestä, ja kirjoittaminen, joka voi tällä hetkellä olla hieman ruosteessa, helpottuisi harjoituksen myötä. Shelyes näyttää tosi leppoisalta paikalta, ja kun yksityishaku kerran on päällä, niin eihän sitä auta kuin kokeilla onneaan. Luulisin olevani melko hyvä lisä tallipoppooseen ja sen toimintaan. Hahmoni Kaia Randrup( sivu) on Oslosta takaisin äitinsä kotiseuduille pohjoiseen muuttanut nuori aikuinen, jonka intohimoja ovat kultakorut ja kaiken maailman karvaturrit. Nainen kävi Belgian reissullaan ratsastamassa kerran ihan vain huvikseen, ja käteen nyt vain sattui myytävänä oleva pieni täykkäritamma Aura Brillé( sivu). Tamma kulki alla kuin (melko osaamaton) enkeli, ja ostopäätös tehtiin aikalailla hetken mielijohteesta. Norjaan palattuaan syttyi Kaiassa kaipuu kilpailuun, ja tähtäimessä on siis Brillen saaminen kisakuntoon. Kaia puuhailee tallilla mielellään, ja joskus mukana roikkuu kultainen vanha sekarotunarttu Janne. Tamma on pienikokoinen (152cm) hevonen, sosiaalinen ja nöyrä luonteeltaan. Sillä voi olla potentiaalia esteillekin, mutta Kaian suunnitelma on keskittyä lähinnä kouluun kilpailumielessä. Ensin tamman lihakset tarvitsevat kuitenkin harjoitusta, ja tähän sopivat juuri ne monipuoliset maastot mitä Pohjois-Norja tarjoaa. Brille ei siedä yksinoloa hyvin, ja lähtisi mieluusti talliin täynnä elon vilskettä.
|
|
|
Post by Milena on Oct 15, 2012 15:38:56 GMT 3
Heippa !Oon käyny Shelyn sivuja aina välillä kyttäilemässä, josko olis yksityisille paikkoja, ja nyt niitä näyttäis olevan, joten päätin sitten hakee paikkaa pikku - Nino pallerolle. :-) Hahmoni on Milena Crawford, 16-vuotias lyhyt (huimat 159 senttiä) punapää, joka on ikuinen poniratsastaja. Milena on syntynyt Briteissä, mutta asustaa tällä hetkellä puoliksi norjalaisen äitinsä kanssa lähellä Shelyesiä, ja Nino-poni asustaa talon pihassa pihattotarhassa. Harmaasilmäinen hoikka tyttö on omistanut ponin koko sen elämän ajan, ja parivaljakko tulee hyvin toimeen. Tai siis, niin hyvin kuin tuon jääräpään kanssa voi. Milena itse on ystävällinen ja huumorintajuinen, mutta suuttuu kyllä aika helposti välillä. Hevosten kanssa tyttö on toiminut melkeimpä koko ikänsä, koska tytön äiti oli töissä brittiläisessä tallissa, ja omisti pari omaa kilpahevosta. Delfino WS taas, on vähän omanlaatuinen poni. Sen hellyyttävä ulkonäkö saattaa hämätä, mutta oikeasti ruuna on kova keksimään jekkuja ja ties mitä hoitajan päänmenoksi. Toki se on kiltti, mutta kun ponista ei tiedä koska se innostuu karkaamaan tai... jotain. Se tulee kyllä muiden hevosten kanssa todella hyvin toimeen, mutta unohtaa joskus kuinka pieni se oikeasti on. Pieni poni, liian iso ego...Miksi Shelyesiin? Tähän minulla ei oo mitään kunnon vastausta, siksi vaan että halusin että poni muutta shelyesiin, eikä mihinkään muualle... No oikeastaan siksi, että Shely on ihana talli, täällä on rento meininki mutta porukka on kuitenkin aktiivista. Täällä on sopivasti toimintaa, Jassu vaikuttaa tosi mukavalta, ja niin. Oon välillä pitäny pidempia ja välillä lyhyempia taukoja virtuaaliheppailusta, ja musta tuntuu että jos vien ees yhden ponin jonkun muun aktiiviselle tallille asumaan, se saa mutkin pysymään aktiivisempana kuin nuo mun omat puolikuolleet tallit. ~ Milena
|
|
Jemiina
Full Member
(c) Jassu
|
Post by Jemiina on Oct 22, 2012 9:13:48 GMT 3
Moikka ! =) Minua kiinnostaisi kovasti majoittaa yksityinen nyffiruunani tänne teille. =) Millainen tapaus kyseessä ?Silmäteräni, ainut piirretty polleni on 5-vuotias new forest poniruuna, joka on etsinyt tallipaikkaa jo muutamia kuukausia. Hieman säikky ja raaka poni ikänsä vuoksi, mutta isäänsä tulleessaan rauhoittuu kyllä vanhemmiten. Yleisesti poni on todella kiltti, hieman malttamaton ratsastaa. Kapasiteettia riittää kansalliselle tasolle asti, niin esteillä kuin koulussakin, mutta pidämme ponin koulukilpailutason alhaisena estepainotteen vuoksi. Virtuaaliminäni16-vuotias poniratsastaja henkeen ja vereen. Nyttemmin isot ja hienot puoliverisetkin ovat ruvenneet saamaan arvostusta, mikäli luonne ja ulkonäkö (ehdoton =D) miellyttää. Alkuun ujo, mutta tulee toimeen kaikkien kanssa, jotka yrittävät edes tulla toimeen hänen kanssaan. Jos jotakuta ei yksinkertaisesti kiinnosta olla Jemiinan kaveri, ei tyttö tee mitään asian eteen. Huumorintajuinen ja aikamoinen läpän heittäjä, tajuaa kuitenkin olla loukkaamatta ketään. Tytölle sattuu paljon noloja tilanteita, joille muut nauraa, mutta koska hänellä on huumoria – osaa hän nauraa itselleen. Jemiinan saattaa löytää myös nauramasta yksikseen jollekin hauskalle jutulle – joka ei välttämättä ole edes yhtään hauska. Tulee hyvin hevosten kanssa toimeen. On lempeä, mutta osaa olla tarvittaessa tiukka ja näyttää sikailevalle konille närhen munat. Ratsastaessa todella pehmeät kädet, joista saanut hyviä mainintoja eri opettajilta. IRL-minäTäällähän kirjoittelee siis IRL 15-vuotias tyttö. Virtuaalimaailmassa pyöritty vuoden -06 lopusta ja oikeat ratsastustunnit aloitin vuoden -07 tammikuussa. Joka kesä on hevosleirit tahkottu läpi, kisattu ja valmentauduttu on. Tällä hetkellä löytyy HeC-merkki ja B mennään suorittamaan heti, kun siihen on mahdollisuus opettajan puolelta. Miksi me ?Olisimme varmasti mukava ja erittäin hauska lisäys talliporukkaanne. Tevi on mahdollista laittaa myös tunneille kokeneimmille ratsastajille ja hoitajaakin sille sitten myöhemmin etsiskelisin. Haluaisimme myös tutustua lisää Norjaan ja sen kilpailumenetelmiin. Joitakin viikonloppuja olisimme toki ulkomailla kilpailuiden vuoksi ja mikäli ruunan uusi hoitaja haluaisi, hän pääsisi mukaan kisamatkoille =) Edit// Tietysti jotain unohtui, elikkä Tevin sivut! =D
|
|
Tinja
New Member
|
Post by Tinja on Oct 23, 2012 19:23:06 GMT 3
Moi! Tallipaikan tarpeessa olisi herkkä risteytystamma Nerica, ja mikseipä sitä sitten osallistuisi hakuun, kun kerran sellainen mahdollisuus löytyy? No joo, mitä turhia selittelemään, nyt pitäis varmaan kertoa vähän Neristä ja sen omistajasta, Tinjan sub-hahmo Ingasta. Neri on 5-vuotias, Iso-Britannian lomareissulta mukaan lähtenyt kilpaponitamma. Neri on hyvin seurallinen ja hieman laumasidonnainen hevonen, joten sen kanssa ei tuntemattomille teille parane lähteä ilman huolellista tietoa siitä, minne ollaan menossa. Neri aistii epävarmuuden äärimmäisen hyvin. Tamma on vastikään tullut nuorelle omistajalleen, joten kaksikon taivalta olisi varmasti hauska seurata ja heittäytyvä ratsukko toisi mukavan lisän Shelyn kirjavaan kööriin. Tunneille, leireille ja valmennuksiin tulisimme osallistumaan aivan takuuvarmasti, ja merkkisuoritukset voisivat hyvinkin olla kiinnostavia. Sen lisäksi päiväkirja täyttyisi persoonallisilla, treeninmakuisilla tarinoilla, joissa koetellaan niin ratsastajan kuin hevosenkin hermoja toisinaan pieniä onnistumisia unohtamatta. Myös kilpailemaan Nerin kanssa on tarkoitus lähteä, ja koska tamma on virtuaalihevosena minulle uusi, voisin aloittaa sen kanssa heti alusta lähtien tarinapainotteisella ja panostavalla linjalla. Nerin kanssa voi tosiaan tehdä melkein mitä vaan - ja Shelyesissä siihen olisi loistava mahdollisuus! Ainoat huomioitavat asiat olisivat Nerin kaurasta kuumenemisen takia hyvin tarkka ruokinta sekä yksityiskohtainen hoito, ja toki ponin seurallisuus - tarhakaveri olisi ehdoton plussa. Nerille ei juurikaan ole tallirakennuksesta niin väliä, mutta uskon, että ohutkarvainen tamma saattaisi sopia paremmin isoon talliin - se ei kuitenkaan ole niin tarkkaa. Inga on vasta 12-vuotias, Svolværin ala-asteen kuudennella nyt hyvän tovin kesän jälkeen koulua käynyt tyttö. Ingalla on hyvä huumorintaju ja pienestä pitäen hän on ratsastanut eri kokoisia hevosia. Ennen Nericaa tytöllä oli pienikokoinen russponiruuna Hugo, joka edelleenkin asustaa Ingan kotona muutaman muun hevoskaverin kanssa. Maneesin ja tallikavereiden puuttuminen saivat kuitenkin Ingan kallistumaan paikallisten tallien puoleen, joten kotitallin ponit hoituvat kotona hengailun yhteydessä. Nyt kuitenkin tavoitteellisempi ja hyvähenkisempi talliympäristö, jossa järjestetään silloin tällöin yksityistoimintaa, olisi tarpeen. Inga on varusteratsastaja, ja hänestä saattaa helposti saada hieman hienostelevamaisenkin kuvan, tyttö kun kulkee aina sävy sävyyn hevosensa varusteiden kanssa ostetuissa vaatteissa. Pirteä, iloinen ja yllättävän kypsä ja järkevä tyttö Ingasta kuitenkin kaiken revittelyn keskeltä löytyy, ja hän tutustuu oikein mielellään uusiin ihmisiin. Ingan heikkoudet ovat juurikin varusteet, lämmin, makea kaakao, jonka joukkoon lorahtaa aina reilusti kaakaojauhetta, ja kaikenlaiset leipomukset, joita tämä rahtaa tallille päivästä toiseen - lasagnet, makaronisalaatit ja pikkuleivät tulee kyllä maisteltua. Ratsastajana Inga on päättäväinen, tasainen ja hyvin kevytkätinen. Ruudun takana istuu noin neljä vuotta virtuaali- ja roolipelimaailmassa pyörinyt, Jassulle ja muille Shelyläisille Lokan hoitajahahmo Tinjan takana istuksiva ihminen, joka on addiktoitunut kirjoittamiseen - satunnaisesti myös kuvia ja sarjiksia olisi tarkoitus piirrellä. Pyrin panostamaan tarinoiden sisältöön ja laatuun, ja niitä syntyy inspiraation mukaan enemmän tai vähemmän. Shelyesiin Inga ja Neri pitäisi valita juurikin näistä syistä - he ovat hauska ja persoonallinen sekä toiminnasta kiinnostunut parivaljakko, joka toimisi mielellään myös edustusratsukoiden joukossa ja olisi treenaamisen ja kilpailemisen lisäksi aktiivinen osallistuja tunneille ja valmennuksiin. Shelyes mahdollistaisi rempseän porukan, ihanan hengen, loistavan talliympäristön niin treenaukseen kuin välillä lungimpaan menoon. Kaiken kaikkiaan sen enempää perustelematta Shelyes olisi tälle kaksikolle juuri täydellinen talli sopivalla määrällä tapahtumia ja omaa rauhallista päiväkirjakirjoittelua.
|
|
|
Post by Jassu on Oct 24, 2012 1:24:25 GMT 3
Huhhuh. Valinta oli vaikea ja arvoin pitkään parin hevosen kohdalla. Lopulta päädyin niihin, jotka mielestäni sopivat parhaiten Shelyesiin käyttötarkoituksiltaan ja olemuksiltaan.
Beata - Danseren Skjønnhet Tor Jemiina - Speak of the Devil Kairan - Aura Brillé Milena - Delfino WS Inga (Tinja) - Nerica
Tsekkailkaahan ponienne sivut virheiden varalta ja kertokaa mahdollisia puuttuvia tietoja muistaakseni joltain ponilta puuttui ikääntymiset kokonaan.
Muistakaahan kans pistää henkilökuvaustopiciin kuvauksia porukkasivua ja piirroksia varten (:
|
|
|
Post by inga on Oct 25, 2012 15:57:14 GMT 3
Nerin sivuilla ei ainakaan oo ikääntymistä tarkemmin mutta tosiaan siis oma ikääntyminen neitokaisella käynnissä :D
Jees, no jätän ikääntymiskohdan tyhjäksi nii voit omille sivuille sitä sitte halutessas myöhemmin päivitellä :D - J
|
|
|
Post by Milena on Oct 28, 2012 13:09:42 GMT 3
Ninollakaan ei oo sivuilla ikääntymistä, mutta aika lailla reaalista se ikääntyy, mutta sen voi jättää tyhjäksi. (:
Saken klar (; - Jassu
|
|