|
Post by Jassu on Sept 4, 2012 22:28:39 GMT 3
Hui kauhistus. Ensinäkemältä varmaan säikähditte hevossivua - suurin osa vanhoista tutuista myytiin uusiin koteihin ja tilalle hankittiin uutta verta. Toiminnan muotoja on tauon aikana mietitty ja kehitelty pitkään, ja toiminnan olisi tarkoitus startata vielä syyskuun aikana - entistä ehompana! Hoitajahaut uusille (ja vanhoillekin) hevosille avataan myöskin syyskuun aikana. Vanhoilla hoitajilla, joiden entiset hoitoponit lähtivät tallista, on "etuoikeus" uuteen hoitohevoseen, jos he haluavat vielä jatkaa Shelyesin hoitajien uljaassa joukossa :) Huomio,Ennen taukoa mulle tuli pariltakin hoitajalta toivetta, että tavoitteellisuutta pitäis hoitamiseen lisätä - palkintokuvat kun ovat niin etäinen ja arvaamaton palkintomuoto, eikä saamiseen periaatteessa ole perusteena kuin Jassun halu piirtää. Siispä - hoitajat, hoitajaksi haluavat tai sivustaseuraajat: saatte vapaasti antaa ehdotuksia hoitajasysteemin tavoitteellisuuden lisäämiseksi. Tähän mennessä ehdotuksia on olleet merkkisysteemi, tasosysteemi ja hoitaja diplomit. Vapaa keskustelu aiheesta sallittua :) * * * Korjauksia, valituksia, kommentteja,.. kaikkea otetaan vastaan ilomielin. Anonyymitkin saavat kommentoida, jos omalla nimellä ei tahdo kommenttejaan julkaista :)
|
|
Pinja
Junior Member
|
Post by Pinja on Sept 5, 2012 16:49:36 GMT 3
Voi kuinka kivaa, että Shelyeskin elää taas! : )
|
|
|
Post by Meeba on Sept 5, 2012 18:40:05 GMT 3
Upee ulkoasu, ja tosi kivannäkösii uusia heppoi ja ponei (: Voishan sitä koittaa hakee hoitajaks kunha se haku tulee. :3 Mut tosi kivalt vaikuttaa.
|
|
|
Post by Aimie on Sept 5, 2012 19:24:46 GMT 3
Voi Shely, onpa siitä pitkä aika :) Tasot ei oo koskaan oikein innostaneet mua, mutta nuo merkit on kivoja - niitä voi keksiä vaikka miten erilaisia ja niitä saa suht helposti vrt. tasot -> merkin saamiseen riittää yksi tarina/kuva/tms, kun taas tasolta toiseen siirtymiseen tarvitaan paljon pointseja -> puuduttavaa loppujen lopuksi?
Pitää katsoa josko sitä uskaltautuisi hoitajaksi, ainakin yksi otus vaikutti mielenkiintoiselle ^___^ Yksi korjaus tuli mieleen, hevosten sivuilta voisi ottaa pois tuon "omat sivut"-tekstin perustietolaatikon alta? :D
|
|
|
Post by Samppa on Sept 5, 2012 21:01:28 GMT 3
Hienojaki hienommat sivut, pitäs joku kerta uskaltautua mukaan toimintaan.
... Ja mielessä pidetään nuo maastoilut, samoin yksärihaut. Kyyläillessä odotellaan ;D
|
|
|
Post by Misty on Sept 7, 2012 15:12:58 GMT 3
Tuleekos tänne taas jossain vaiheessa Yksityishaku?
Merkit ovat minusta kivempi vaihtoesto.
|
|
|
Post by Jassu on Sept 8, 2012 11:02:15 GMT 3
Samppa -- rohkeasti vain mukaan, tervetuloa ! (:
Misty -- yksityishaku on tulossa kunhan saan ihmiset ensin tietoiseksi tän paikan olemassaolosta :--D Kuitenkin tässä syyskuun aikana.
|
|
|
Post by katsu on Sept 8, 2012 18:26:21 GMT 3
Entinen virtuaalitalli lopetti jossa kävin, joten olis kiva aloittaa täällä . Kunhan vain pääsisin hoitajaks ::DD Hoitaja hakuja odotellen..
|
|
Tinja
New Member
|
Post by Tinja on Sept 9, 2012 10:20:00 GMT 3
Ihanaa :3 Hienoa, että uutta verta on tullut ja Shely nousee jaloilleen. Ulkoasu on ihana!
Merkit olisivat kiinnostava systeemi, ja niitä voisi sitten kehitellä ja muutella ja keksiä. Vuodenaikamerkkejä, tuntimerkkejä, aktiivisuusmerkkejä. Mua ei tasosysteemit pahemmin kiinnosta, koska heti olisi kiva päästä tunnelmaan. Löytyihän tuolta suloisia, voivoi!
|
|
|
Post by erika on Sept 14, 2012 20:28:51 GMT 3
Shelyn uus ulkoasu on kyllä kiva, ja mahtavaa että talli nousee taas! Innolla kun odottelin tauon päättymistä. Hitauteni takia en tauon jälkeiselle ensimmäiselle tunnille kerinnyt, mutta seuraavia tunteja ja hoitajahaun ratkeamista odotellen. :---)
Kannatan myös merkkien suorittamista, no miksei tasojenkin. Ajatus vaan ei ole yhtä kannustava, mutta eihän tuo miinustakaan ole. Toivottavasti Shely pysyy aktiivisena vielä pitkään tästä edespäin!
edit - Jäipä mainitsematta, että jonkunlainen "kuukauden hoitaja" tai "kuukauden hoitotarina" -titteli kannustais myös laadukkaaseen jälkeen hoitamisessa.
|
|
Emma
Full Member
(c) Jassu
|
Post by Emma on Sept 20, 2012 16:25:38 GMT 3
Huh, kuinka mä ilahduin, kun kurkkasin hoitajahakujen tuloksia - minun nimenihän siellä keikkui Heran perässä! Itse kannattaisin ehdottomasti merkkejä ja hoitajadiplomeita, molemmat motivois ainakin mua hoitamaan kenties hiukan ahkerammin tai paremmin. Tasot sen sijaan vois olla jotenkin ahdistavia. Seuraavaksi henkilökuvausta rustaamaan! →
|
|
|
Post by Jassu on Sept 21, 2012 19:31:37 GMT 3
Okei, näillä näkymin tasoja ei oo tulossa :--D Merkkitoivomuksia on tullut aika monia, oliskos toiveita minkälaisia merkkejä haluttais käyttöön? Tyyliin sellaisia mitä SRL:ssäkin on ihan oikeassa maailmassa: koulu, este, jne. merkkejä, ja useampaa tasoa (esim. koulu taso 1, koulu taso 2,..)? Sekä ruokintamerkistä vois soveltaa vaikka tallityöntekijämerkin, jonka sais tekemällä iltatalleja. Sekä tietysti tuntiratsastaja ja tunninpitäjämerkit. Ja aktiivisuusmerkeistä ainakin vuosirajapyykkimerkki. Muita aktiivisuusmerkkejä mulla ei tuukkaan mieleen, oisko kellään visiota ? :oo
Tuon kuukauden hoitaja -jutun oon aatellu toteuttaa, pitäiskö sitäkin varten tehdä joku merkki? Tyyliin jos onnistut saamaan x kappaletta kuukauden hoitaja -merkkejä, olet oikeutettu ylimääräiseen palkintokuvaan tjsp. ? :D Ja kuukauden hoitaja -merkki vois olla diplomityylinen. Merkkien ulkoasuja mun pitää muutenkin pähkäillä.
Ideoita saa jakaa ja toiveita esittää ! (:
|
|
|
Post by erika on Sept 21, 2012 20:06:49 GMT 3
Tuli ensimmäisenä aktiivisuusmerkeistä mieleen, että miten olis jos olis niitä merkkejä myös tyyliin 50. hoitomerkintä yms.? Ja lisäks tuo kuukauden hoitajajuttu; kuulostaa tosi hyvältä! :---)
|
|
Emma
Full Member
(c) Jassu
|
Post by Emma on Sept 22, 2012 10:03:49 GMT 3
Pakkopullasta löytyy aika kiva merkkikokoelma, eli just tollasia hoitokerta- ja ratsastusmerkkejä, ja lisäks vaikka jotain joulu-, halloween- ja pääsiäissuoritusmerkkejä.
|
|
|
Post by Meeba on Sept 22, 2012 12:02:39 GMT 3
Tykkään tosta merkkiehdotuksesta, varsinkin noista eri vuodenaika jutuista ja sellasista ratsastussuoritus-merkeistä, vois olla Shelyynkin mukava idea tollanen (:
|
|