|
Post by Marica on Nov 29, 2011 22:33:56 GMT 3
Heips, olen Marica, 17-vuotias huumorintajuinen ja sosiaalinen naisenalku. Olen pyörinyt virtuaalihevosten parissa viisi-kuusi vuotta taukoillen enemmän tai vähemmän. Minulla on tällä hetkellä piirrostallin poikanen aluillaan, mutta etenen sen kanssa hitaasti inspiksen ja jaksamisen mukaan. Pidän paljon kirjoittamisesta ja piirtämisestä ja virtuaalihevoset ovat oiva tapa päästää tätä luovuutta ilmoille :D Hoitohevoseksi havittelisin Brellaa tai Sagaa. Saga olisi kakkostoive, eli Brella-tytteli ihastutti enemmän. Kaikki hevoset olivat sykähdyttäviä, mutta tässä tammassa oli jotain mikä iski silmään. Islanninhevoset ovat aina kiehtoneet ja kuuluneet suosikkirotuihini, ovat mahtavia piirtää ja Brellan ilkikurinen luonne herätti erityistä kiinnostusta alkaa hoitamaan pitkästä aikaa. Pidän hoitaessa hoidokista josta ideat eivät aivan heti lopu ja jonka kanssa ei olisi tylsää, ja Brella kuulostaisi juuri sellaiselta sopivalta haasteelta :). Olen siis aikaisemminkin hoidellut erilaisia hevosia virtuaalitalleilla. Asun keskellä korpea Lapissa, joten täällä ei juurikaan oikeita hevosia ole kovin lähellä, saatika ratsastusmahdollisuuksia, joten virtuaaliheppailua lähemmäs hevosia en juuri pääse. Olen toki käynyt nuorempana tunneilla ja leireillä aina lomilla ja jonkin aikaa minulla on ollut hoitohevonen, eli täysin ilman IRL-kokemusta en ole. Nykypäivän virtuaalitalleissa on ongelmana yleensä se, että talli ei ole tarpeeksi kiinnostava ja innostava pidempiaikaiseen kirjoitteluun, ja vaikka olisikin, talli lopettaa toimintansa n. kahden viikon sisään alun innostuksenpuuskan jälkeen. Shelyes vaikuttaisi minun silmiini aktiiviselta tallilta jonka omistaja selvästi nauttii piirtämisestä ja tallin pitämisestä. Tallihan onkin ollut jo kolme vuotta pystyssä, se kertookin jo paljon positiivista :). Pidän tallista niin tekstien kuin kuvienkin osalta, joita oikeastaan jumaloin :D. Mahtavaa että hevosille voi hoitomuotona myös piirrellä kuvia. Olen muistaakseeni hakenut aikaisemminkin tänne hoitamaan, mutta ei hakuni ole napannut :s Uskoisin että olisin aktiivinen hoitaja, sillä tämä talli vaikuttaa juuri siltä mitä olen etsinytkin. En osaa sanoa kuinka aktiivinen tulisin olemaan, mutta aktiivinen kuitenkin kun tämä homma tosiaan kiinnostaa. Käyn kaksoistutkintoa, joten aktiivisuuteni saattaisi vaihdella hieman jaksonkin mukaan (eli onko lukiojakso vaiko ammattikoulua). Tarina(ja paintpiirros :D)näyttö(Nikki eri, kyllästyin tuohon aikoja sitten) Wanhoja piirroksia :DTässä taisi olla kaikki tältä erää, iloiset joulunodotukset kaikille muillekkin hakijoille ja tallin porukalle :)
|
|
|
Post by Jassu on Dec 7, 2011 23:32:49 GMT 3
No niin. Varoitan jo etukäteen että teksti on sekavaa ja kirjoitusvirheitä täynnä (iphonen automaattikorjaus<3) mutta tuloksia ois siis tarjolla. Valinta oli aivan tajuttoman vaikea ja monen kohdalla ois tehny mieli arpoa ku oli niin tasaväkisen hyviä ehdokkaita !
Mahdollisimman monen kohdalla yritin toteuttaa aina sen ykköstoiveen mutta kakkosvaihtoehtoihinkin oli joidenkin kans pakko mennä... Noo.
Saanan valitsin Lokalle siksi, että halusin antaa tälle mahdollisuuden saada hoitotaipaleensa alkuun sellasen ponin kanssa josta tykkää. Valinta Saanan ja Meeban välillä oli kuitenkin vaikea, mutta törkeästi suosin nyt näitä uudempia tulokkaita.
Vinjan hoitajan valinta oli kans helpommasta päästä, sillä 1. vaihtoehtoja oli vain kaksi, Pinja ja Sofia. Päädyin lopulta kuitenkin Sofiaan, ja sain tytöstä hyvän kuvan hakemuksen perusteella.
Brellalle olikin hankala löytää yhtä hoitajaa - siispä päädyin kahteen! Marican hakemus oli todella panostettu ja koska hän oli tuttu edellisistä hoitajahauista, halusin antaa vihdoin tilaisuuden. Jasmi taas vaikutti myöskin tosi hyvältä tyypiltä ja Brella oli ainoa vaihtoehto hoidokiksi. Niinpä valitsin hänetkin.
Sagan kohdalla valinta oli yhtä tuskaa ! :'D Tahdoin antaa vanhan tutun Aimien jatkaa Shelyssä, mutta valitsin kakkoshoitajaksi Viivin turvaamaan aktiivisen liikutuksen. Viivinkin hakemus oli varsin huolellinen ja tyttö vaikutti sopivalta tamman hoitajaksi. Tosin jäi kismittämään, kun muutkin hakijat olivat niin hyviä... :--D
Vapun puunaajan valinnassa suosin jälleen uudempia tuttavuuksia. Koska Regina vaikutti niin asialliselta ja sopivalta hoitajalta, päätin antaa hälle Vapun kerta Sagan kanssa ei onnistanut.
Onnea uusille hoitajille! Valinta oli vaikea, joten älkää kiltit ragettako mulle tuloksista :< tai saatte te tietysti mielipiteenne sanoa mutta asiallisuuden rajoissa :--D
Psst,... oon kaavaillu tallille taas uusia asukkeja yhden inspiraationpuuskan myötä. Yksityishaku on tulossa viimeistään tammikuussa, joten silmät auki! ;--)
|
|
Pinja
Junior Member
|
Post by Pinja on Dec 8, 2011 9:49:41 GMT 3
Onnea Sofialle!
|
|
|
Post by Marica on Dec 8, 2011 13:54:30 GMT 3
Hii onnea Jasmille ja muullekkin porukalle
|
|
|
Post by Regina on Dec 8, 2011 17:31:59 GMT 3
Oh! Hienoa! Oli kyllä oikeat jännityksen viikot tässä, kun hakiat olivat kaikki niin hyviä! Onnea muullekin porukalle ja kiitos Jassulle tästä päätöksestä!
|
|
|
Post by Meeba on Dec 8, 2011 18:14:17 GMT 3
Onnea Saanalle, kiva että pääsee alottamaan hoitotaipaleen toisen ponin kanssa 83 Ja jospa haen sitten seuraavalle ponille, joka tulee vapaaksi, toivoen sitten että pääsisin taas joukkoihin mukaan (:
|
|
Sofia
New Member
|
Post by Sofia on Dec 8, 2011 20:34:25 GMT 3
Voi kiva! (: Tulee varmasti mukava hoitotaival Vinjan kanssa.
|
|
|
Post by viivi on Dec 8, 2011 20:39:06 GMT 3
Ooi, ihanaa päästä työskentelemään Sagan kanssa !! Oon tässä koko viikon jännittäny näitä tuloksia tänne..
|
|
|
Post by saana on Dec 9, 2011 18:14:58 GMT 3
Ihanaa
|
|
|
Post by Jassu on Dec 9, 2011 22:43:03 GMT 3
Uudet hoitajat, pistelkäähän mahdollisimman tarkkaa ulkonäkökuvausta vapaa sana -osiossa sijaitsevaan Henkilökuvaustopiciin nii piirtelen teidät porukkasivulle <rage> Muistakaa sitte mainita muutakin ku että "minulla on ruskeat hiukset" sillä ruskeita on monta sävyä, ja hiusten pituus ja otsahiusten malliki on syytä mainita ihan mun mielenterveyden säästämiseksi En nimittäin haluais kuulla mitään "ei tuo oo mun näkönen"-angstausta ku oon joutunu puolet ulkonäöstä keksimään omasta päästä sen takia, että joku ei oo viitsiny kirjoittaa kunnollista kuvausta. </rage>
|
|
|
Post by Aimie on Dec 9, 2011 23:17:38 GMT 3
Uuu, kivaa! Tosi hyvä että Viivi pääs myös hoitaan Sagaa, ei tarvii hätääntyä jos hoitelu jää hetkeks vähemmälle.
Käynkin päivittämässä kuvauksen ->
|
|
jasmi
New Member
|
Post by jasmi on Dec 10, 2011 20:10:25 GMT 3
Jee <3 Pääsin Brellan hoitajaksi, olen Jassu sulle ikuisesti kiitollinen.
|
|
|
Post by anthon on Apr 6, 2012 13:53:25 GMT 3
Anthon Anthon on juuri täyttänyt 16-vuotta ja käy lukion ensimmäistä. Hevoskokemusta pojalta löytyy monen vuoden takaa, sillä aloitti ratsastuksen jo 7-vuotiaana siskonsa kanssa. Poika sitten toden teolla innostui hevosista ja on kokenut kaiken tasoisia hevosia, sillä on käynyt tunneilla niin ratsastuskoulussa, kuin yksityistallillakin. Vuokrahevonenkin on ollut, niinkuin myös hoitohevonen. Anthon on enemmän esteratsastukseen päin ja ratana on hypännyt päälle metrin esteitä. Kouluratsastuksesta poika ei voisi välittää yhtään, mutta tietää, että sekin kuuluu ratsastukseen ja sitä tarvitaan paljon myös estepuolella. Koulutaso on pojalla HeB.
Anthonilla on tummanruskeat, "peruspojan" hiukset, jotka pitää hyvässä kunnossa, eikä jätä pesemättä, sillä se on Anthonin mielestä hyvin kuvottavaa kulkea rasvaletti päässä. Poika omistaa suuret ruskeavihreät silmät ja yllättävän tummat ripset. Tallilla Anthon käyttää vain tallivaatteita, sillä kotona vanhemmat eivät voi sietää hevosenhajua. Tallivaatteisiin kuuluu ratsastushousut, saappaat taikka turvakengät, tallipaidan/hupparin/takin ja ratsastushanskat. Kotona tykkää käyttää rentoja vaatteita, kuten löysiä farkkuja, sekä huppareita.
Poika on luonteeltaan hyvin "mutkikas", sillä on niin monta eri luonteenpiirrettä, että voisi luulla tämän omistavan eri persoonia, haha. Yleisimmiten Anthon on kuitenkin lempeä ja ystävällinen herrasmies, joka auttaa kaikkia, jotka apua tarvitsee. Pojalla on myös todella hyvä huumorintaju ja tämä vitsaileekin aika useasti pienistä asioista ja yrittää saada hymyn muiden huulille. Anthon pitää huomiosta, eikä tykkää ollenkaan olla yksin ja hiljaa. Vaikkakin rauhaa tarvitsee, niin sen viettää mieluiten hoito/vuokrahevosen parissa tälle jutellen. Anthonilla ei näe melkeimpä koskaan nyrpeää naamaa, sillä on niin iloinen persoona. Anthon suuttuu hyvin huonosti, eli eipä melkein koskaan, mutta silloinkun suuttuu, niin on hyvin pitkävihainen, eikä helposti lepy. Jos suuttuu, esim. ystävälleen, niin ei rupea haukkumaan, levittelemään juoruja, vaan ei vaan yksinkertaisesti välitä tästä ja on kuin toinen olisi ilmaa. Anthon myös ystävystyy helposti, mutta ei luota helposti ihan jokaiseen, vaan tarvitsee pitkän ystävyyden, ennenkuin voi kertoa oikeasti itseään painavia asioita. Loka Kun luin Lokan tiedot, sekä luonteen, niin sisälläni tuntui heti, että tämä on se oikea Anthonille. Tämän minä haluan hoitohevoseksi. Tämän. Anthon ja Loka on aika lailla samanlaisia, sillä kummatkin tarvivat pitkän ystävyyden, jotta luottavat toiseen. Toisaalta he ovat myös hyvin erillaiset, mutta se saattaa olla juuri pitkän ja luotettavan ystävyyden alku. Anthon kun tarvitsee ja etsii sellaista hevosta, jonka kanssa voi sitoa pysyvän ystävyyden ja toivoen, että hevonen rupeaa luottamaan poikaan. Miksi juuri Anthon Lokan hoitajaksi? Anthon sopisi hyvin Lokalle, koska poika ei hätkähdä pienistä tempuista, joita hevonen tekee. Tämä osaa ottaa vastuun ja on hyvin tunnollinen hevostensa kanssa. Anthon ei pelkää pieniä temppuiluja, kuten pukittelemisia, pystyyn nousemisia, uhkailuja, yms. Poika osaa myös tarpeen tullessa komeentaa hevosta, muttei ikinä rupea lyömään sitä. Hän ei satuttaisi hevosta mistään hinnasta. Anthon ja Loka sopisivat toisilleen niin hyvin, kun luottamus on haettu, vaikka siinä menisikin aikaa. IRL - Minä Olen IRL 15-vuotias tyttö ja olen harrastanut virtuaalitalleilla käymistä nyt 10-vuotiaasta saakka epäsäännöllisesti. Ehkä 2-vuotta säännöllisesti. Tykkään kirjoittaa ihan älyttömän paljon ja piirtäminenkin on lähellä sydäntä, sillä olenhan kuvataideluokallakin. Ratsastuskokemusta itselläni löytyy 9-vuoden takaa, eli en kirjoita mitään ”Hyppäsin hevosen selkään karsinassa ja lähdin laukkaamaan.” Yms. Tiedät mitä tarkoitan? Hyväääää Sitten kirjoitan hoitotarinat tietenkin y.1.p, ja preesensillä. Kirjoitin esittelyn nyt hän muodossa, mutta se ei varmaankaan kauheana haittaa? Olisi niin mahtavaa päästä tänne hoitamaan ja tykkään paljon tallista + sen toiminnasta. Olen seuraillut sivua jo jonkin aikaa, mutta nyt tajusin luoda tänne fooruumiin, haha. Jos pääsen hoitajaksi, niin kerron jo nyt, että ihan joka päivä en pääse tänne kirjoittelemaan, koska on niin paljon harrastuksia. Pääsen väh. 3 kertaa viikossa, mutta useamminkin yleensä kirjoittelen, vaikken viivykkään montaa tuntia päivässä. Näyte Elikkäs siis kirjoittelin tässä tämmöisen pikanäytteen ja sitten tämän piirroksen tein joskus aika nopeasti, eli en tähän ole aikaa käyttänyt paljoakaan, mutta yleensä käytän enemmän aikaa piirroksille. Mutta tässä linkki kuvaan: i1.aijaa.com/b/00165/9919590.jpg Sitten pientä kirjoitusnäytettä: Parempaakin pystyn, mutta teen tämän nyt aika rivakasti, sillä on hiukkaisen kiire, heh. Teen tämän sitten ihan jostain randomista, että tämä ei ole mistään entisestä kirjoituksestani tai mitään.
Nakkaan riimun-narun olalleni ja lähden kävelemään kohti tarhaa. Potkin edessäni olevia pieniä kiviä mudan tahrimissa saappaissa, kun kävelen rivakkaasti. Tarhan luona minua odottaakin pieni, kurainen ja pullea poni, joka hörähtää minulle. Naurahdan ja katson toista hymyssä suin. Kävelen vanhan shetlanninponin luokse ja laitan r-narun kiinni sen päitsiin. Lähden taluttamaan sitä kohti tallia. ”Tänää jos vaikka käytäs kävelemässä puron luona. Käyvää semmone hieman pidempi lenkki, ei kuitenkaa liian pitkä, jotta jaksat.” Sanon ja hymyilen. Olihan tamma kuitenkin jo 23-vuotias. Vanha se oli. Annan sille karsinaan hieman heiniä, jotta se voi syödä sillä välin kun harjailen sitä. Olen kasvanut ponista yli jo vuosia sitten, mutta pystynhän mä puuhailemaan sen kanssa vielä kauan, ennen kuin sen aika koittaa lähteä vihreille laitumille. Taluttelen ja juttelen tammalle pitkään niitä näitä. Kävelemme puron luokse ja annan tämän juoda siitä. Sitten lähdemme kävelemään takaisin tallia kohti. Kohta edessämme onkin jo punainen ja hieman ränsistynyt tallirakennus. Vien tamman karsinaan ja istahdan nojailemaan karsinan seinää vasten. Juttelen tammalle ihan kaiken laista, mitä mieleeni juolahtaa. Tamma polvistuu ja siirtyy makaamaan, jonka jälkeen laskee päänsä syliini. Hymyilen pienesti ulkoisesti, mutta sisällä olen todella iloinen. Täydellinen luottamus kesti hakea 5-vuotta, mutta nyt se on saatu. Silitten tamman pientä ja silkkistä turpaa.
|
|
|
Post by anthon on Apr 6, 2012 13:55:38 GMT 3
Heh, minä järkevä en tietenkään katsonut seuraavaa sivua, enkä sitä, että milloin tämä ilmoitus oli laitettu. Katsoin vain, ettei tämä lukossa ole. Eli myöhässä, heh.
|
|
|
Post by Jassu on Apr 13, 2012 13:30:20 GMT 3
Ei se mitään, ensi haussa sitten (: Lähiaikoina onkin tulossa uusi haku, sitten kun saan Shelyn ulkoasun hieman ajankohtaisempaan malliin ja muutenkin heräteltyä tallia.
|
|