|
Post by Jassu on May 1, 2011 1:10:15 GMT 3
Hoitajahaku päätetty ! Valinnat oli tosi vaikeita, ihan hurjasti hyviä hakemuksia oli tullut, ja joidenkin kohdalla sai tosi tarkkaan miettiä, kenet valitsee hoitajaksi. Tähän lopputulokseen kuitenkin päädyin: Miikkuli - Vinja Jeccu - Saga Nora - Osku Krista (/Cho) - Mira Sara - Lizzy Hilla - Rica Onnea uusille hoitajille, ja onnea myöhempiin hoitajahakuihin myös niille, joita ei tällä kertaa valittu :) Muistakaa siis, että Shelyssä aktiivisuus ei ole nin pääpointti, tärkeintä on, että kaikilla on hauskaa. Ei kannata siis stressata, vaikka ei aina jaksaisikaan hoitaa 3 tai 4 kertaa viikossa (nimimerkillä öööh millonkahan minäki viimeksi hoisin Brellan...........) :D Vielä kerran siis onnea :) Hox! -- Uudet hoitajat, muistattehan pistää luonne- ja ulkonäkökuvauksenne tänne? Tarvitsen kaikilta kuvaukset, jos meinaan piirtää avatarkuvat porukkasivulle :)
|
|
|
Post by Reetta on May 1, 2011 17:37:14 GMT 3
Kai tänne saa vielä kirjoittaa ? Mulla on menny ihan ohi korvien, että tänne etitään hoitajia huhtikuun aikana ! Ja nyt mua naurattaa, että mä kirjotan tänne 1. toukokuuta .. En mä kanssa saa mitään aikaseks .. No mutta asiaan ; Miksi juuri Vinja ?Mä olen oikeastaan jo kauan pyörinyt täällä sivuillasi, ja jopa kattonut vapaita hoitohevosia, mut nythän mä vasta tajusin, et Vinja oli vapaana ! Ihan näin suoraan sanoen mä olen kuolannut vuonohevosten - ja Vinjan perään jo kauan. Vinjan luonne jotenki nappas mun koukkuun kiinni, tietty - onhan se kiltti ja näin. Miksi juuri minä ?Noh, ihan näin suoraan - ja itse sanottuna mulla on erittäin hyvä kokemus virtuaalitalleista. Aloitin virtuaalitouhut joskus kahdeksan - yhdeksänvuotiaana ja pari omaakin virtuaalitallia on ollut joskus pystyssä. Mun koko virtuaalikokemus on alkanut Leiskuharjasta, joka ei kylläkään ollut piirretty talli, enhän mä edes silloin tajunnut, että mitään niin upeaa voi olla, kuin piirretyt tallit, varsinkaan jos kuvat osaa piirtää upeasti. Tietysti jokaisessa kuvassa on jotain omaa täydellisyyttä, mutta .. Oho, poikkesin taas aiheesta Kerro itsestäsi IRL & URLIRL ; olen siis vuosimallia 98 - kakara, tiedän. Olen harrastanut hevosia kolmos - neljäsluokkalaisesta asti, eli en kauaa, mutta osaan kuitenkin hyvin perusasiat ja ratsastan usein tunneilla nuoria hevosia joita ei ihan kenelle tahansa jaella ( krhm .. anteeksi palaan takaisin maanpinnalle ) Niin, ja rakastan tietysti niin kavio- kuin tassueläimiäkin, vaikka sorkkaeläimiä, jos niikseen tulee .. URL ; päätin jokunen vuosi sitten tehdä täysin uuden virtuaalihahmon. Siitä syntyikin sitten 11-vuotias heppalikka, joka on hoitanut hevosia koko ikänsä, mutta ratsastamaan ei olla ehditty kuin vasta parisen vuotta sitten - äläkä kysy, miksi Koska olen niin nuori, haen ehkä hyväksyntää etenkin vanhemmista tallilaisista, koska pelkään muiden katsovan minua teini-ilmeellä & -asenteella "Toi on varmaan 8-vuotias pikkulikka joka ei osaa mistään mitään", mutta musta tuntuu, et täällä ei hyöri sellasta porukkaa, ainakaan toivottavasti. Haen hoitohevosekseni jotain opetusmestarin kaltaista, jossa Vinja on tietysti hyvä vaihtoehto, sillä osaahan se olla kilttikin, mutta tekee huhujen mukaan välillä pieniä jekkuja (; MuutaJos edes kiinnostaa, tuonne kun itsesi klikkaat, saat esillesi pienen kasan omia tietokoneella tehtyjä piirroksiani (: osoite : morson.kuvat.fi/kuvat/piirustuksii/
|
|
|
Post by Cho ei kirj on May 1, 2011 19:35:17 GMT 3
Reetta, haku on päättynyt ja Vinjalle on otettu hoitaja. Kuten jo edellisestä viestistä huomaa, uusia viestejä tänne on turha kirjoitella, kun hevosilla on jo hoitajat. Tulevissa hauissa voit sitten osallistua, mutta nyt hoitajat on valittu. Ja tiedoksi kaikille muillekin kävijöille, jotta Jassun aika ei kuluisi vastailuun, viestejä ei kannata lähettää haun jälkeen!
|
|