Post by Catu on Mar 9, 2010 22:20:07 GMT 3
9.3.2010 - Hevostytön unelma
Leea kirjottanut Kitylle
Naminaminami!!
Ihanaa luettavaa ja oli sellasta rentoo menoo!
"- Mä kyllä tiedän miten tällaiset asiat hoidetaan, Catu totesi. Tyttö koputti patteria ja kuullosteli.
- Öö... Catu? sanoin huolestuneena. Catu täräytti patteria nyrkillä kylkeen ja siitä kuului kolahdus, sitten pientä kilinää. Samantien alkoi kuulua tuttua hyrinää, ja lämpö alkoi täyttää taas hoitajienhuoneen.
- Noniin, nythän se toimii, Catu sanoo ylpeänä itsestään.
- Mitä sä oikein teit? Maiss ihmettelee.
- Kyllä mä nämä patterit kuule tunnen.
^Repes tolle XDDD
Tos pätkäs mua on käytetty tosi hyvin! Mä olen just tollanen, kiitos Leea!
9.3.2010 - Vauvva saa vauvan
Maissi kirjoittanut Svealle
Slurps!!! Ihanaa tekstii kanssa! Mä tykkään myös kuinka säkin kirjotat rennosti ja toi laulu oli mukava kevennys mukana <3
"“Sä…” aloitan mutta näen tytön tekevän niin kuin olen sanomassa. “…tiput…”
Catu lässähtää lumiselle kentälle ja näyttää todella vihaiselta. Lissu sen sijaan pukittaa ja juoksee sitten minun ja Svean luo.
“OTA SE KIINNI!” Catu huutaa.
“Joo, joo”, mutisen, jonka jälkeen nousen alas Svean selästä ja juoksen ottamaan Lilyn ohjista kiinni.
Svea seuraa kiltisti perässäni ilman että pidän siitä kiinni. Welshin omistaja juoksee luoksemme ja ottaa poninsa.
“Sinä senkin…” Catu sanoo ja katsoo tammaansa vihaisena.
“Otetaan vielä yhet laukat ni sitte lopetetaan, ettei tää Sveamamma väsy”, hymyilin samalla kun nousin ponin selkään.
“SÄ SANOIT SVEAMAMMA!” brunette tyttö huutaa innoissaan.
“Se oli vahinko…” selitän ja taputan Sveaa. “Sori poni!” "
^Repes taas!!
Mä nään ton liiankin hyvin silmissäni XDDD
// Ja muuten kiitos Sussu. Jos ihan tosissaan ollaan, en mää oo kehittynyt missään muussa kuin piirtopöydän käytös XDD
Leea kirjottanut Kitylle
Naminaminami!!
Ihanaa luettavaa ja oli sellasta rentoo menoo!
"- Mä kyllä tiedän miten tällaiset asiat hoidetaan, Catu totesi. Tyttö koputti patteria ja kuullosteli.
- Öö... Catu? sanoin huolestuneena. Catu täräytti patteria nyrkillä kylkeen ja siitä kuului kolahdus, sitten pientä kilinää. Samantien alkoi kuulua tuttua hyrinää, ja lämpö alkoi täyttää taas hoitajienhuoneen.
- Noniin, nythän se toimii, Catu sanoo ylpeänä itsestään.
- Mitä sä oikein teit? Maiss ihmettelee.
- Kyllä mä nämä patterit kuule tunnen.
^Repes tolle XDDD
Tos pätkäs mua on käytetty tosi hyvin! Mä olen just tollanen, kiitos Leea!
9.3.2010 - Vauvva saa vauvan
Maissi kirjoittanut Svealle
Slurps!!! Ihanaa tekstii kanssa! Mä tykkään myös kuinka säkin kirjotat rennosti ja toi laulu oli mukava kevennys mukana <3
"“Sä…” aloitan mutta näen tytön tekevän niin kuin olen sanomassa. “…tiput…”
Catu lässähtää lumiselle kentälle ja näyttää todella vihaiselta. Lissu sen sijaan pukittaa ja juoksee sitten minun ja Svean luo.
“OTA SE KIINNI!” Catu huutaa.
“Joo, joo”, mutisen, jonka jälkeen nousen alas Svean selästä ja juoksen ottamaan Lilyn ohjista kiinni.
Svea seuraa kiltisti perässäni ilman että pidän siitä kiinni. Welshin omistaja juoksee luoksemme ja ottaa poninsa.
“Sinä senkin…” Catu sanoo ja katsoo tammaansa vihaisena.
“Otetaan vielä yhet laukat ni sitte lopetetaan, ettei tää Sveamamma väsy”, hymyilin samalla kun nousin ponin selkään.
“SÄ SANOIT SVEAMAMMA!” brunette tyttö huutaa innoissaan.
“Se oli vahinko…” selitän ja taputan Sveaa. “Sori poni!” "
^Repes taas!!
Mä nään ton liiankin hyvin silmissäni XDDD
// Ja muuten kiitos Sussu. Jos ihan tosissaan ollaan, en mää oo kehittynyt missään muussa kuin piirtopöydän käytös XDD