|
Post by Jassu on Jun 23, 2009 14:48:57 GMT 3
Täällä saatte kommentoida hoitotarinoita ja kuvia. Näin hoitopäiväkirjoihin ei tule turhia kommenttiviestejä. Se myös helpottaa minua hoitokertomustenne laskemisessa.
Täällä siis on vapaa sana.
|
|
|
Post by Maiss on Aug 9, 2009 13:30:28 GMT 3
Hennan hoitotarinat on syötävän suloisia! Pidin uudestaMikin hoitotarinasta tosi paljon ja erityisesti siitä kohdasta kun kerrotaan kuinka Miki tykkää vanista. <3
Ilun kuvat ovat viehättäneet minua aina. Kiva kun tännekkin saatiin taas uusi taidemaalari. Jatka samaan malliin! : )
Jassun kuvat Vanille ja Ilonalle ovat suorastaan TÄYDELLISIÄ! Jassu on kuullu mun kehuvan sitä varmaan sata kertaa mut täs oli taas uus. : D
Juu, muutkin saa kirjottaa tänne, en usko et Jassu puree. ;D
|
|
|
Post by Lynn on Aug 10, 2009 13:58:20 GMT 3
Pakko pistää kiitosta Ilun este- ja maastoilukuvista, tykästyin kuvien tunnelmallisuuteen.
|
|
Ilu
New Member
(c) Jassu, thanks! <3
|
Post by Ilu on Aug 10, 2009 15:50:06 GMT 3
Kiitti Maissi ja Lynnikäinen.. (:
Hennan tarinoihin tykästyin, kun oli pakko lukea, kun kaikki niitä kehui! Ihania! Jassun kuvia jaksan vieläkin ihastella, upea väritys ja ihanan "hellät" linet! Voi kun mäkin osaisin yhtä hyvin! (: <3
Ja teidän muidenkin tarinoita ja kuvia kun nyt pakko seurailla, jospa sieltäkin joku erottuisi massasta! Mutta sanon ainakin että kyllä te kaikki osaatte! (:
|
|
|
Post by henna on Aug 10, 2009 16:38:32 GMT 3
Kiitos kehuista Tykkään ite kans Ilun kuvista hurjasti, ja tietty Jassun myös ! Harkinnassa on tommosen piirtopöyän hankkiminen ! Mun on aina pakko lukee kaikkien tarinat läpi, ja innolla niitä luoenkin. Viivin tarinat on mielettömiä, pitkiä ja hyvin kuvailtuja, tykkään !
|
|
|
Post by Jassu on Aug 13, 2009 18:13:49 GMT 3
Lynnin uusimpaan kuvaan tykästyin, tunnelma mukava ja Jackie onnistunut : )
Hennan tarinat lukaisen aina läpi, ihanan sanarikasta kuvailua : ) Haluan jo pian nähdä miten sie piirrät.
Uu, hankitko piirtopöydän ? Sellanen on aika mukava kapistus, tosin aika kallis koosta riippuen. Se ei kuiteskaan helpota/paranna piirtämistäs yhtään, täsmälleen sama kuin piirtää paperille, mutta koneella. Onnea piirtiksen hankintaan : -- )
|
|
|
Post by Viivi on Aug 17, 2009 17:22:14 GMT 3
Kiitti Henna 8) Myönnettäköön, että olen laiskahko lueskelemaan tarinoita, mutta joitain on tullut katsottua... Maissin ja Wiken runot, sekä Maissin "Kermavaahtoponi"-juttu, ovat omaperäistä ja hauskaa luettavaa! Mahdoin repeillä lukiessani ihan kiitettävästi 8> Noita lissää! Ilun ja Lynnin kuvat ovat myös megahienoja, joita jaksaa kyllä katsella! Jotkut ne sitten osaa piirtää o.o Pakko mainita myös Hennan selkeät ja kuvaillut tarinat, joita lukee mielellään! (; (ja jassun kuvia varmaan ei tarvitse edes mainita )
|
|
|
Post by Lynn on Aug 29, 2009 22:40:41 GMT 3
Maissin uusi tarina oli kivaa luettavaa Pakko tosin kyllä sanoa, että mie olen 15, sillä jos en väärin muista, olit laittanu miut 14-vuotiaaks. But it's not a big deal, vuosi sinne tai tänne Kiitos kaikille (ehe, kahelle) jotka kommentoi miun kuvia/kuvaa/äsh, miten vaan
|
|
|
Post by Maiss on Aug 29, 2009 22:44:26 GMT 3
Lynnin kuvat on aina yhtä nam! <3 Jassun uusin tarina on aivan ihana. : )
Lynn// vaihoin, 15! Kiitos kehuista Viivi ja Lynn. : D
|
|
|
Post by Katri on Sept 1, 2009 9:44:28 GMT 3
Wiken tarinat ja kuvat on aina pakko lukea : D Maissin ja Hennan tarinat luen aina joka kerta
|
|
|
Post by Jasu on Sept 1, 2009 19:17:20 GMT 3
Odelien tarinat ovat aina kivaa luettavaa! (:
|
|
|
Post by Lynn on Sept 2, 2009 19:12:34 GMT 3
Vau, Jassun tuntitarina ensimmäisestä maastoretkestä! Ihanan tarkkaa kuvailua, nam. Myös kuva kauniin yksityiskohtainen. Elkun kuvasta Jackielle pidin, vauhdikas tunnelma ja Jackie on kovin ylpeän näköinen kirmatessaan tarhassa Kyllä siitä kieltämättä vähän tulee Spirit - villi ja vapaa mieleen, senkin leffan katsonut joskus pienempänä kaverin kanssa
|
|
|
Post by maria on Sept 10, 2009 21:27:36 GMT 3
Vau, Jassun tuntitarina ensimmäisestä maastoretkestä! ^^ Sama! <3
|
|
|
Post by Suppu on Oct 9, 2009 12:49:29 GMT 3
Näitten tarinat ja kuvat tulee usein katottua ja ihailtua<3 Mutta kaikki te olette upeita hoitajia vaikka en tähän joitakin laittanutkaan ainakaan uusia vielä kun hoitoja ei edes ole tullut vielä : )
Maissin Cican Iinan Jassun Jasun Odelien Ilun Karon Sophien
|
|
|
Post by Jasu on Oct 10, 2009 15:41:14 GMT 3
Mä kattelen/ihastelen aina nää:
Odelie Wikke Maiss Roosa Iina Jassu Mut tietenki luen myös toisten mut noi on noi vakiot. : DD
|
|