|
Post by Jassu on Sept 29, 2012 12:41:48 GMT 3
Heheh ole hyvä Erika, kiva jos tykkäät (:
Voiiii itken ilosta ku ootte kaikki nii mahtavan aktiivisia ja kaikkea ! ((::: <3 Kaikkien tarinat on Erikan sanoin ihan huippua luettavaa ja piristystä syysiltoihin, tällasina hetkinä on ihana olla tallinomistaja :---D
|
|
|
Post by Meeba on Sept 29, 2012 13:10:26 GMT 3
Oiii toi Erikan ja Ellin kuva! (: Ihan hirmu hieno, ja oon samaa mieltä Erikan ja muidenki kaa, noi hoitotarinat on tosi kivoja luettavia. Itelläni ei tuu kyl kovin hienoja, pitäis yrittää panostaa vähän enemmän noihin, tulee koko ajan sellasia sitten mentiin sinne ja pysähdyttiin ja sitten sitten jne.. Kökköä. : DD mutta joo, yritän panostaa enemmän : P
|
|
Hilda
Full Member
|
Post by Hilda on Sept 30, 2012 16:37:12 GMT 3
Tack, Emma! (: Mä tykkään ite hirmusesti Inkerin, Meeban & Erikan turinoista (ja siitä kuvasta <3___<3) Mut oikeesti kaikken tarinat on kyllä tosi ihania :'>
|
|
|
Post by Catu on Oct 1, 2012 15:21:40 GMT 3
Ihania tarinoita kaikilta sekä ihan järjettömän upeaa kun kaikki yhdistelee muiden tarinoita omiin tarinoihin!! ((:
Ps. Nauroin ääneen jassun uusinta raaputusta ja siinä olevaa bitch please -kuvaa :'DDDDDD
|
|
|
Post by Meeba on Oct 2, 2012 10:09:18 GMT 3
Hah toi jassun tarinan kuva o: Missä mä oon nähny ton tyypin? Eiks toi oo joku näyttelijä : D oliha se näyttelijä? Mutta samaa mieltä Catun kanssa, se on tosi hauska ku saa inspistä muiden tarinoista ja tavallaan 'jatkaa' siitä mihin muut on jättäny tarinansa siin missä on itekki esiintyny (mäki pidän mun selityksistä) jnejne ymsyms : 'D yritän tääl kipiänä vääntää jonkinlaista tarinaa just tohon tallitalkoo homppeliin (: siis. hommaan.
^AH se on Robert Downey Jr <3 näyttelee esim. Ironmanissä (; ihana näyttelijä ja oli pakkovähän hehkuttaa sitä -c
|
|
|
Post by erika on Oct 2, 2012 10:11:19 GMT 3
Mä myös hehkuttamaan, noi talkootarinat on ollu varsin hubaisia :---DD !
|
|
Hilda
Full Member
|
Post by Hilda on Oct 2, 2012 15:52:29 GMT 3
Erika, toi sun uusin hoitotarinas on tosi ihana ja koskettava, hyvä etten itekin itkeny... Voimia sulle! <3 ( :
|
|
|
Post by Jassu on Oct 2, 2012 18:51:35 GMT 3
Erika, toi sun uusin hoitotarinas on tosi ihana ja koskettava, hyvä etten itekin itkeny... Voimia sulle! <3 ( : Samaa tulin sanomaan.. Ihana tarina, mää oikeesti herkistyin :') Otan osaa, itelläki yks läheinen menny oman käden kautta ja toinen autokolarissa. Menettäminen on silti aina vaikeeta vaikka kuinka ei ois eka kerta..
|
|
|
Post by erika on Oct 2, 2012 19:02:55 GMT 3
Mitäs tähän voi sanoo.. ootte kilttejä. Shelyn poppoo on kyllä huippuporukkaa. Ja nii se on, että liian moni lähtee liian aikasin, voimia siis kaikille jotka on menettäny yhtään ketään. ♥
|
|
Emma
Full Member
(c) Jassu
|
Post by Emma on Oct 2, 2012 19:32:52 GMT 3
Samaa toistelen ku Hilda ja Jassu, eli täällä itkeskelen tota Erikan tarinaa lukien. Ite oon menettäny isoisovanhemmat, joista isomummi kuoli vuos sitten toukokuussa, ikää oli mittarissa kait lähemmäs 90 vuotta. Tuli mieleen kans mulle tosi tärkee suokkiruuna Poju, lopetettiin melko lailla tasan vuos sitten. Voimia sulle!
|
|
|
Post by Meeba on Oct 2, 2012 19:40:19 GMT 3
Nyt pakko olla samaa mieltä muiden kanssa, Erikan tarina koskettava ja tuli mieleen ihan yks poni jonka menetin pari vuotta sitte, se tais olla eka hoitoponi..
|
|
|
Post by Catu on Oct 2, 2012 20:46:10 GMT 3
Sama juttu jatkuu. Erikan tarina oli hirmusen koskettava ja ihan järjettömän upeasti kirjoitettu!
Itekki menetin tossa muutama viikko taaksepäin kaverini, ajo justiinsa kevarillaan tolppaa päin ja menehty sitten. Ihan järjettömän järkyttävää tällänen - joten voimia erikalle! (':
|
|
|
Post by erika on Oct 2, 2012 21:26:32 GMT 3
Ootte kyllä ihan parhaimmistoo, ja tajusin tänään kuinka tärkeetä mulle Shelyesistä on tullut :--D En ihan heti pystyis luopumaan, ootte ihan mahtavia. Ja kamala huomata että niin moni on menettäny jotain tärkeetä, mutta sitähän se elämä loppujen lopuks on; on alku ja aina se loppu. Voimia teillekki kaikille, varsinkin sulle Catu, tosta on hurjan vähän aikaa! Jaksamisia :--) ♥
|
|
Hilda
Full Member
|
Post by Hilda on Oct 10, 2012 22:17:52 GMT 3
Jassulle kiitokset meikäläisen ja Lucan kuvasta. (': Se on hiano!
|
|
|
Post by Meeba on Oct 27, 2012 20:30:12 GMT 3
Ihana kuva! :'D Satuin yllätys yllätys rakastumaan tohon Danan ratsastuskuvaan, kiitti Jassu! (:
|
|