|
Post by Jassu on Aug 5, 2010 12:01:03 GMT 3
Jep - luitte oikein. Jassun Aina Niin Tarkkojen Laskelmien mukaan Shelyssä on nyt 4 vapaata karsinaa, kun Vani siirrettiin varsomiskarsinaan. Päätin käyttää näistä kaksi uusille yksityisille.
Yksi paikka sijaitsee oritallissa, oikeanpuoleinen karsina alhaalla. Toinen paikka sijaitsee yksityistallissa, Jackin entisen karsinan vieressä vasemmalla alhaalla.
**
Hakemusvaatimukset - Lue ! # Yksityishevosella on oltava jo valmiina ainakin yksi kuva, mistä voin leikata koristekuvan sivuille (katso esimerkkejä muilta shelyn hevosilta). Laiska-Jassu ei ala varta vasten piirtämään kenellekään mitään. # Oreilla ja ruunilla on tällä kertaa etuoikeus - jostain syystä Shelyesissä on tammoja monta kertaa enemmän kuin edellämainittuja # Yksityisen omistajan on oltava jotakuinkin perillä Shelyesin ja foorumin säännöistä - ei silti hätää, me ei purra vaikka tulisikin jotain kysyttävää (: # Yksityisen omistajan on oltava suhteellisen aktiivinen ainakin aluksi - en tahdo talliin tyhjänpanttina seisoskelevia tarhamöllöjä. Yksityisen omistajalla on silti valtuudet tehdä foorumille hoitajahaku, jos siltä tuntuu. # Haemme lähinnä ponikokoisia otuksia, sillä Shelyes on ponitalli
Haku on auki, hakemus on vapaa, mutta olisi kiva, jos kertoisit jotain itsestäsi, ja miksi juuri sinun ponisi pitäisi muuttaa talliin asumaan, ja toki muutakin saa kertoa, mitä mieleen juolahtaa. Muista linkittää ponin sivut !!
|
|
irina
New Member
|
Post by irina on Aug 5, 2010 19:23:17 GMT 3
www.pilvipoukama.webs.com/spirre.htmOltaiskos minä ja Spirre poni voitu liittyä teidän poppooseen ? (: Omistaja on kauhein!Itse olen 22 vuotta täyttänyt yksityinen valmentaja ja tallin omistaja. Omistan keskipitkät mustat hiukset, olkapäille ulottuvat sivuotsatukalla. Luonteeltani olen erittäin rauhallinen, yleensä, enkä hermoile turhia. Inhoan korkeita paikkoja ja ahtaita, pimeitä tiloja. Hevosten luona olen aina kuin kotonani (: Miks just me ?......koska oma tallini on tällä siirtynyt suomenhevoskasvatuksen puolelle, ja haluaisin viedä omia yksityisiäni jonnekkin muualle, jotta tulevat kasvatit mahtuisivat talliin. Minulla on koulussa kuitenkin nyt alkamassa ns. "santsausvuosi", joten joudun ehkä etsimään ponilleni hoitajan, mutta yritän nyt näin alkuun olla mahd. aktiivinen! (;
|
|
|
Post by nica on Aug 24, 2010 23:14:28 GMT 3
Jjep, upea talli ja haluaisin ehdottomasti mukaan toimintaan Sitäpaitsi tarvitsen inspaavan tallin, jotta jaksan taas kirjoitella Vertin kauhutarinoita, nyt kun herra on tullut pois Irlannista. Eli tallipaikkaa olisi hakemassa hevonen nimeltä ML Zamiro (http://melseren.webs.com/Asukit/vertti.html), oman tallin kasvatti, oikein rehti, joskin tajuttoman typerä hevonen ^^ Voisi melkein välillä veikata orin aivojen olevan hernettäkin pienemmät. Vertin mukana yksityisenomistajaksi en saapuisi minä (nica) vaan kuvitteellinen serkkupoikani Jesse, joka on seikkaillut Vertin kanssa jo pidemmän aikaa. Poika kilpailee Vertillä ja pitää sitä muutenkin niin kuin kukkaa kämmenellä. Minun on aikakin saada poika lorveksimasta ML:n tiloista, eihän se siellä tee muuta kuin paasaa Vertin kimpussa. Sivuilta löytyy kuvia, joista voisi yhden esittelyyn napata. Vertti ei nyt ole ihan sitä ponikokoa, mitä haette, mutta toivotaan että tämä poikkeus onnistuisi, olisin hyvin otettu ^^. Herralle voisi toki sitten jossain vaiheessa ottaa hoivaajankin, kunhan nyt pidetään ensin haku, jossa testataan sitä, kuka saa tämän leijonan talutettua sisälle. Höpshöps, kyllä se onnistuu, kunhan tässä liioittelen Toivotaan, että tähän nyt sain kaikki mahtumaan, mitä pitää.
|
|
|
Post by Meeba on Aug 26, 2010 20:32:47 GMT 3
Leafstorm Queen, tutummin Queen pyrkisi Shelyesiin. Tamman omistajana tuttu kasvo; Meeba, (minä). Haluaisimme talliin juuri sen takia, sillä kaikki vaikuttaa todella ihanalta, ja täydelliseltä, ja Queenilla ei ole kotitallia, jossa tamma voisi asua. Kuten ei varmaan muillakaan hakejien hevosilla? No kuitenkin. Että näin sitten. Itse profiilikuva on KUVAPOHJASTA muokattu, mutta uskokaa tai älkää, toki olen piirtänyt galleriaankin kuvia. Siksi muokkasin itse profiilikuvan kuvapohjasta sen takia, koska siinä näkyisi selvimmin merkitkin. Kuitenkin, piirrän siis itse loput kuvat, ja muutan aika varmasti profiilikuvaa pian. Kuitenkin, olisi tosi kivaa jos tämä arabineitokainen pääsisi Shelyesiin asuskelemaan. Tosiaan, kirjoitan varusteistakin pian Toivottavasti tärppäsi, kirjoitan lisää jos unohtuu jotakin... kiitos! (Edit, nyt on omatekemä profiilikuva) ~ Meeba ja Queen
|
|
|
Post by Jasu on Aug 29, 2010 18:48:33 GMT 3
Moikka Jassu!Täällä etsiskelee tallipaikkaa pikku shettikseni Kalle. Kalle raukalla ei ole ikinä ollut kunnon tallipaikkaa... Välillä on ollut, mutta sitten aikani ei ole riittänyt tai talli on hiljentynyt/lopettanut jne. Mutta en luovuta! :'D Minuthan sinä jo tunnetkin, Jasu = Rican hoitaja ja olen ollut jo jonkin aikaa epäaktiivinen, nyt kuitenkin alkoi uusi elämä! AKTIIVINEN ELÄMÄ SHELYESISSÄ! Jatkaisin tietysti pikkuisen palleroponi Rican hoitoa jos kävisi sellainen onnenpotku, että Kalle talliin pääsisi. Miksi juuri Kalle? Shelyeshän on poni talli, joten Kalle sopisi varmasti mitä parhaiten tänne joukon jatkoksi. Uskoisin että koko tallin väki rakastuisi tähän pikkuiseen poniin. Se onkin rakastettava otus, kun sitä kerran katsoo silmiin ei voi olla tykkäämättä. (: Ratsastaessakin vallan mainio tapaus, voisi vaikka joskus tunneillekkin tulla mutta tarvitsee topakan ja aidon shettis ratsastajan! Kiitos erittäin paljon pienimmästäkin mahdollisuudesta päästä talliin! Kallen sivut : www.jasunhevoset.webs.com/kalle.htmPonimaisin terveisin, Jasu & Kalle ponimus
|
|
|
Post by Sanni S on Sept 7, 2010 19:18:37 GMT 3
Tervehdys Jassu & muu Shelyesin väki! Heti tässä aluksi voin sanoa, että olen Sanni, joka kävi ennen Seppeleessä. Virtuaalitouhuilut eivät enää maistuneet, joten lopetin, mutta tässä sitä taas ollaan! Eihän täältä voi noin vaan lähteä! Olen aloittanut puhtaalta pöydältä – hevonen jota tulen tarjoamaan tänne on ainoa hoidettavani ja tulee aina olemaan. Mitä muuta voisin kertoa itsestäni? Olen ystävällinen ja auttavainen… Myös humoristinen! Pyrin pysyä suht aktiivisena. Kattoa päänsä päälle etsii suomenpienhevostamma Nöyryyttäjä, tutummin Nökö, tai joku muu vastaava väännös. Ja miksikös Nökön tulisi päästä tänne? Olen etsinyt pitkään sopivaa tallia meille, eikä 100%:sti natsaavaa ole löytynyt. Kaveri ehdotti Shelyesiä ja reaktioni oli: ”Ihan turha edes yrittää, siellä on kaikki tallipaikat varattu!”, mutta toisin oli, kun kävin vilkaisemassa. Tämä talli vaikuttaa aktiiviselta ja siltä, ettei se ole lopettamassa heti kohta. Nökö tulee toimeen kaikkien kaksi –ja nelijalkaisten kanssa, en kyllä sitten tiedä, että tulevat ne Nökön kanssa toimeen. Vitsi vitsillä! (: Tamma on näppärä ja helppohoitoinen harrasteponi, joka tulisi aivan varmasti viihtymään täällä. Toivon, että meillä olisi edes pikkuriikkinen mahdollisuus, vaikka Nökö onkin tamma. Ottaisin varmaankin ajan mittaan Nökölle hoitajan. Toivottavasti siinä oli kaikki tarvittava! Jännittyneinä odottaen, Sanni & Nökö
|
|
|
Post by vegasi on Sept 13, 2010 20:12:51 GMT 3
Tervehdys! Hevostalli.netissä kerroitte, että teillä on juuri yksityishaku menossa ja ihmekyllä oma uusi piirretty ponini täyttää (toivottavasti) hakemanne. Crime II on ensimmäinen piirretty poni minulla, aiemmin olen omistanut vain valokuvallisia, mutta olisi heti alkuun mukava päästä ponin kanssa näin mukavaan paikkaan, kuten tämä. Yritän olla mahdollisimman aktiivinen, mutta en voi kuitenkaan luvata ihmeitä. Mahdollisuudet kuitenkin olla aktiivinen on melko suuret, sillä Crime on tällähetkellä ainoa virtuaalihevoseni ja tulee luultavasti olemaankin ainakin piirretyllä puolella. Crimen kanssa odotukseni ovat myös todella korkealla ja tämän takia myös tallipaikalta haluan paljon, jotta innokkuus säilyy ponin kanssa. Shely vaikuttaakin olevan kaikkea mitä haluan. Ymmärrän kyllä mikäli paikan jollekin muulle yksityiselle haluatte antaa. Olen kuitenkin erittäin otettu jos edes harkitsette meitä. Olen ystävällinen niin kauan kuin minullekin ollaan. Tulen myös melko hyvin kaikkien kanssa toimeen. Netissä oikeastaan kaikkien. Opiskelen irl elämässä lukion ekalla ja harrastan useamman kerran viikossa ratsastusta tuttavani kilpahevosilla. Mitäköhän muuta voisin kertoa...? No kysykää jos kysyttävää tulee. Crime II asuu tällä hetkellä vielä Saksassa kasvattajallaan, tosin minun omistuksessa ja tulisi Saksasta suoraan tänne, mikäli meidät valitsette. Pääsisitte siis näkemään kuinka yhteinen taipaleemme lähtisi käyntiin (kerran olen aikaisemmin ponilla ratsastanut). Pienelle estesukuiselle ponille on tulossa tämänhetkisen rakennekuvan lisäksi muitakin kuvia, kuten ainakin pääkuva, liikekuva ja estekuva kunhan saan jonkun värvättyä ne piirtämään. Omat piirrustustaitoni kun eivät ole mitenkään kehuttavat. Crime tulee kasvattajansa sanojen mukaan ruunien (ja tammojen) kanssa hyvin toimeen, mutta muille oreille saattaa vähän räyhätä pienestä koostaan huolimatta jos eksyy jonkun kanssa samaan tarhaan. Ratsastaessa, karsinassa tai muissa toimenpiteissä muiden hevosten sukupuoli ei ole kuitenkan este. Uskon, että Crime tulisi varmasti viihtymään täällä minun kanssani. Plussaa on, että talli tarjoaa vähän alle nelivuotiaalle ponilleni hyvät mahdollisuudet edetä kanssani mukavien tilojen ansiosta. Myös muu talliporukka ja hevoset kuulostavat kivoilta, kuten kaikki muukin (olen siis tutustunut talliin perinpohjin). (; Innolla vastaustanne odottaen, vegasi & Crime II ( virtuaalikoni.webs.com)
|
|
|
Post by Katri on Sept 25, 2010 22:11:14 GMT 3
Tervehdys Jassu ! Hakijoiksi ilmoittautuvat vielä Katri ja Sebastiankin. Olen siis nyt about vähän yli vuoden Shelyesissä pyörinyt, ja haen... kolmatta kertaa yksäriä tänne :---D. Mielestäni meidät pitäisi valita, koska Sebastian olisi varmastikin sitä tyyppiä joka sopeutuisi tänne, vaikka vähän ilkeähkö voikin olla välillä luonteeltaan. Sebastian aka Sebu on 10-vuotias (yllättäen)norjanvuonohevos-ruuna. Omistukseeni se saapui noin 1 ½ vuotta sitten. Luonteeltaan ruuna osaa olla todella kovis, mutta myös todella ihana. Se saattaa komennella välillä toisia, mutta ei kuitenkaan ole sitä pomottaja-tyyppiä laumassa. Ratsastaessa sillä on ihanan pehmeät askeleet, ja kokenut ratsastaja saa sen kulkemaan todella hyvin. Jos poni pääsee tänne, voisin mahdollisesti harkita että sitä saisi välillä(vaikka lomieni aikana pitää tunneilla). Itse tietty jatkaisin Miran hoitamista !(-: Ja sivuthan olivat: www.sebastiani.webs.com (= Ois kiva jos pääsisimme mutta onnea myös muille hakijoille ! (:
|
|
|
Post by Jassu on Sept 27, 2010 19:06:02 GMT 3
Tällä kertaa talliin pääsee vegasin Crime II! :-------) Poni täyttää ihanteet lähes täydellisesti, ja on mukava saada toinenkin lehmänkirjava konimus Shelyyn (: Päiväkirjan saat tekaista itse, mutta jos et tahdo/osaa/jotain, huikkaa vain tänne päin yksityisviestillä :------) Tervetuloa Shelyyn, Vegasi ja Crime !
|
|
|
Post by vegasi on Sept 27, 2010 21:02:18 GMT 3
Ihanaa... Oon ihan sanaton.. <3 Tulemme mielellämme!
|
|
|
Post by Sanni S on Oct 1, 2010 19:50:41 GMT 3
Nökö sai jo paikan, joten perun hakemukseni.
|
|
|
Post by mellu on Nov 8, 2010 18:16:40 GMT 3
Voi ei, myöhästyn aina tälläsistä :ss Olisin halunnut täältä ostetulle Iralle karsinapaikan :--D
|
|
|
Post by Jassu on Nov 9, 2010 21:32:14 GMT 3
Mellu: Parempi onni ensi kerralla, tosin en ihan hetkeen ole enää tallipaikkahakuja tekemässä
|
|
|
Post by mellu on Nov 12, 2010 16:53:28 GMT 3
juu (:
|
|