|
Post by Jassu on Nov 3, 2012 19:10:47 GMT 3
Hei hyvä idea ! :-) pitääki alkaa suunnittelee.. buahahhaa >)
|
|
|
Post by Thea on Feb 3, 2013 16:47:33 GMT 3
Tää on jo ehkä vähän liian vanha topa tämmöseen, mutta.. En tiiä ootko jotain jo suunnitellu mut ystävänpäivänä ois hurjan kiva jos ois järjestetty jotaki samantyyppistä ohjelmaa ku Shelyn synttäribailuis. (::
|
|
|
Post by Jassu on Feb 3, 2013 16:59:54 GMT 3
Nah, pitää katsoa jaksanko järjestää kun toi leiriki on tulossa ja siihen riittäis kirjoteltavaa ja piirreltävää :--D ...
|
|
|
Post by Jassu on Mar 5, 2013 18:48:54 GMT 3
Kyselen alustavasti: oisko kiinnostuneita, jos pitäisin tässä maaliskuun aikana kisat täällä Shelyssä? Koulu- vai este, ja ihan perus "nimi listaan ja arvontakoneella"-tyyliset vai jotain aivan muuta?
|
|
|
Post by Thea on Mar 5, 2013 19:04:23 GMT 3
Thea ja Kiki ny on mukana kaikissa kisoissa! Meil kyl on se Saksan reissu tässä kuussa ja noita muita (ehkä) tallin ulkopuolisia kisoja. Mut mukana ollaan jos Shely jotain järjestää, ja ois kiva jos sä pitäisit jonku valmennuksen ennen niit kisoja. Tässäpä mun pyyntö/ehdotus pst oisko ne kisat tallin omalle poppoolle vai ihan kaikille, mikä ei kyl sinänsä mua liikuta.. mut kiinostaa?
|
|
Jemiina
Full Member
(c) Jassu
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 19:09:25 GMT 3
Minä olisin ainakin kiinnostunut, mikäli tänne joitain kisoja saataisiin värkättyä. Itse pidän eniten tarinakisoista, mutta nimi listaan käy myös
|
|
|
Post by Jassu on Mar 5, 2013 19:32:01 GMT 3
Thea, aattelin että jos nimi listaan -tyylillä mennään, olis avoinna tallin ulkopuolisillekin ratsukoille, mut jos on tarinakisat nii sitte vaan shelyläisille. Mulla on vähän huonoa kokemusta tallin ulkopuolisten tarinakisailusta, ei kukaan oikein jaksa niihin osallistua... :'D Ja valmennus vois olla jees jos saan kerättyä jaksallusta moiseen, pistetäänpä korvan taakse ! (;
Edit -- tai sit järjestän nimi listaan -kisat, joissa on myös tarinaluokka! Hurraa kompromissi :D
|
|
Emma
Full Member
(c) Jassu
|
Post by Emma on Mar 6, 2013 11:08:28 GMT 3
Hei Jassu, oon miettiny et oisko mahollista järkätä joskus kesällä semmone leiri, että siellä ois kuvitellut leiriläiset ja halukkaat hoitajat järjestäis sen leirin, osa tekis ohjelmaa, joku pitäis tunteja, joku kokkais... tai jotai. : D Ja sitte me tehtäis tarinat että mitä tehtii ja mitä mieltä leiriläiset oli ja miten leiri suju.
Hah kukaa ei tajunnu.
|
|
|
Post by Jassu on Mar 6, 2013 16:17:54 GMT 3
Emma, kuulostas jännältä ! Ehdottomasti toteutetaan tollanen joskus (:
|
|
|
Post by vivian on Mar 22, 2013 17:07:34 GMT 3
Hei Jassu, oon miettiny et oisko mahollista järkätä joskus kesällä semmone leiri, että siellä ois kuvitellut leiriläiset ja halukkaat hoitajat järjestäis sen leirin, osa tekis ohjelmaa, joku pitäis tunteja, joku kokkais... tai jotai. : D Ja sitte me tehtäis tarinat että mitä tehtii ja mitä mieltä leiriläiset oli ja miten leiri suju. Hah kukaa ei tajunnu. Minulla iski vähän samanlainen idea mutta se on kuitenkin vähän erinlainen. Jos järjestettäisiin sellainen viikonloppu leiri johon tulisi keksityt ihmiset. Jos se leiri voisi olla esimerkiksi alkeis leiri niin tallitytöthän (ja pojat) voisivat autella niitä ratsastaessa ja talutella jos tarvis sitten aina eri tunnilla olisi eri opettaja ja opettajat olisivat niitä hoitajia jotka olisivat ilmoittautuneet avustajiksi leirille. Kävisikö tälläinen tai jotain sinne suuntaan.
|
|
|
Post by Inga-Stina on Mar 22, 2013 17:45:08 GMT 3
Samaa mieltä! Leirit rules! : D
|
|
|
Post by Thea on Mar 30, 2013 14:01:11 GMT 3
Mä vaadin joskus saada Shelyesiin jonkun teemapäivän! Joku ratsastustapahtuma tai muu semmonen, eikä mihinkään juhlaan liittyen. Vaan joku kultainen 80-luku taitai luontoäiti tms muuta keväistä en osaa ideoida mut jotain tuommosta! :'D Tahtoni on laki.
//ei toki oo jääny tämmöne kaipuu menneeseen päälle..eh.
|
|
|
Post by Inga-Stina on Mar 30, 2013 15:05:30 GMT 3
Päästäispuku :3 noei. Komppailen Theaa tuossa teemapäivä-jutussa.
|
|
|
Post by Shalla on Mar 30, 2013 22:48:55 GMT 3
Jos kesällä semmonen talliviikonloppu, että tyyliin vaan hevosenhoitajat ja yksityisenomistajat, sit sais toivoo, että mitä tehtääs, ja Jassu tai joku vois vetää jotain toimintaa. Et ei pelkkää ratsastusta vaan vaikka vikellystä, vintin siivoomista, joku omituien leirikasteen tapainen, uimista, lumisotaa (okei, noi kaks ei kyllä sovi yhteen, meno vois olla niinku vuodenajan mukaista). Jos tajusitte.
|
|